نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 2

توسط کاترین1318
یک شنبه 10 خرداد 1405, 12:41 pm
انجمن: کارشناسی ارشد
موضوع: کنکور
پاسخ ها: 3
مشاهده: 483

Re: کنکور

پس با این حال کنکور میتونه گزینه بهتری باشه تا چیزی حسرت نشه، هرچند سخت، بیوشیمی بالینی هم فک نکنم انچنان اینده جالبی داشته باشه
توسط کاترین1318
شنبه 9 خرداد 1405, 7:21 am
انجمن: کارشناسی ارشد
موضوع: کنکور
پاسخ ها: 3
مشاهده: 483

کنکور

سلام من ترم شیش لیسانس شیمی کاربردی ام احتمالا نه یا ده ترمه فارغ... بشم بین کنکور مجدد تجربی و کنکور ارشد وزارت بهداشت رشته شیمی دارویی مرددم، از یه سمت نگرانم کنکور بدم شیمی رو هم از دست بدم و کنکور هم تهران قبول نشم، از سمت دیگه نگران بازار کار هستم
به نظر شما کدوم مسیر میتونه بهتر باشه؟

بازگشت به جستجوی پیشرفته