نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 2
- یک شنبه 10 خرداد 1405, 12:41 pm
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: کنکور
- پاسخ ها: 3
- مشاهده: 483
Re: کنکور
پس با این حال کنکور میتونه گزینه بهتری باشه تا چیزی حسرت نشه، هرچند سخت، بیوشیمی بالینی هم فک نکنم انچنان اینده جالبی داشته باشه
- شنبه 9 خرداد 1405, 7:21 am
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: کنکور
- پاسخ ها: 3
- مشاهده: 483
کنکور
سلام من ترم شیش لیسانس شیمی کاربردی ام احتمالا نه یا ده ترمه فارغ... بشم بین کنکور مجدد تجربی و کنکور ارشد وزارت بهداشت رشته شیمی دارویی مرددم، از یه سمت نگرانم کنکور بدم شیمی رو هم از دست بدم و کنکور هم تهران قبول نشم، از سمت دیگه نگران بازار کار هستم
به نظر شما کدوم مسیر میتونه بهتر باشه؟
به نظر شما کدوم مسیر میتونه بهتر باشه؟