نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 10
- دو شنبه 4 تیر 1397, 3:05 pm
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: راهنمایی
- پاسخ ها: 5
- مشاهده: 2994
راهنمایی
با سلام.حداکثر حق انتخاب چند تا دانشگاه رو برای مصاحبه داریم ؟
- جمعه 14 مهر 1396, 1:26 pm
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: منابع
- پاسخ ها: 1
- مشاهده: 1479
منابع
سلام .دروس تئوری ها ،مدیریت و آموزش برای پرستاری حذف شده ؟برای مبانی مراقبت های پرستاری باید چه منابعی رو بخونیم؟
- چهار شنبه 12 خرداد 1395, 3:15 pm
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: راهنمایی
- پاسخ ها: 1
- مشاهده: 1194
راهنمایی
سلام .برای ثبت نام آزمون دکتری ارسال فرم شماره (1) مخصوص دانشجویان ترم آخر به صورت اسکن شده و توسط خود داوطلب کافیه؟ یا باید از طرف دانشگاه هم ارسال بشه
- سه شنبه 13 مرداد 1394, 7:42 am
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: راهنمایی
- پاسخ ها: 3
- مشاهده: 1933
Re: راهنمایی
سلام منظورتون اینه که دانشگاهها این اجازه رو میدن که دانشجو مدارکشو دیر تر بیاره؟برای دانشجوهای رشته هایی مثل پرستاری که طرحشون تموم نشده و با نامه دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد تو آزمون شرکت کردن ،در صورت قبولی تو آزمون ،نیازی نیست که مدارک تعیین کننده وضعیت طرح بیارن ؟این افراد مشکلی برای ثبت نام ...
- یک شنبه 11 مرداد 1394, 6:18 pm
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: راهنمایی
- پاسخ ها: 3
- مشاهده: 1933
راهنمایی
سلام. افرادی که طرح نگذروندن .در صورت قبولی تو آزمون دکتری ،برای ثبت نام چه مدارکی رو باید ارائه کنن
- سه شنبه 4 آذر 1393, 12:25 pm
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: راهنمایی
- پاسخ ها: 1
- مشاهده: 1308
راهنمایی
با سلام.میانگین درصد قبولی دکتری پرستاری چند هست؟
- پنج شنبه 13 شهریور 1393, 5:33 pm
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: راهنمایی
- پاسخ ها: 1
- مشاهده: 1547
راهنمایی
با سلام بدون مدرک زبان به هیچ عنوان نمیشه ثبت نام کرد؟وبعد تو مراحل بعدی مثل مصاحبه مدرک رو ارائه داد؟
- سه شنبه 4 شهریور 1393, 5:33 pm
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: راهنمایی
- پاسخ ها: 1
- مشاهده: 1340
راهنمایی
با سلام >فرم شماره 1 فقط باید توسط خود داوطلب اسکن و ارسال شود ویا دانشگاه محل تحصیلش؟من باید برای 4 ماهی که طرح گذروندم گواهی بدم ؟
- سه شنبه 4 شهریور 1393, 6:42 am
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: راهنمایی
- پاسخ ها: 1
- مشاهده: 1431
راهنمایی
با سلام ،در مطالب قدیمی تر به بعضی از کاربر ها گفته شده که حتما باید برای شرکت در آزمون دکتری گواهی اتمام طرح داشته باشند اما به من که گفتم فقط 4 ماه طرحم رو گذروندم یا به بعضی دیگه از کاربرها که گفته بودند که طرح نگذروندند پاسخ داده شده که میتونیم تو آزمون دکتری امسال شرکت کنیم.میشه لطفا بیشتر در ا...
- سه شنبه 28 مرداد 1393, 1:31 pm
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: راهنمایی
- پاسخ ها: 1
- مشاهده: 1360
راهنمایی
با سلام. من دانشجوی ترم آخر ارشد پرستاری هستم و فقط 4 ماه از طرحم رو گذروندم میخواهم بپرسم که میتوانم در آزمون دکتری امسال شرکت کنم؟