نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 10

توسط gholizadeh
دو شنبه 4 تیر 1397, 3:05 pm
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: راهنمایی
پاسخ ها: 5
مشاهده: 2994

راهنمایی

با سلام.حداکثر حق انتخاب چند تا دانشگاه رو برای مصاحبه داریم ؟
توسط gholizadeh
جمعه 14 مهر 1396, 1:26 pm
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: منابع
پاسخ ها: 1
مشاهده: 1479

منابع

سلام .دروس تئوری ها ،مدیریت و آموزش برای پرستاری حذف شده ؟برای مبانی مراقبت های پرستاری باید چه منابعی رو بخونیم؟
توسط gholizadeh
چهار شنبه 12 خرداد 1395, 3:15 pm
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: راهنمایی
پاسخ ها: 1
مشاهده: 1194

راهنمایی

سلام .برای ثبت نام آزمون دکتری ارسال فرم شماره (1) مخصوص دانشجویان ترم آخر به صورت اسکن شده و توسط خود داوطلب کافیه؟ یا باید از طرف دانشگاه هم ارسال بشه
توسط gholizadeh
سه شنبه 13 مرداد 1394, 7:42 am
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: راهنمایی
پاسخ ها: 3
مشاهده: 1933

Re: راهنمایی

سلام منظورتون اینه که دانشگاهها این اجازه رو میدن که دانشجو مدارکشو دیر تر بیاره؟برای دانشجوهای رشته هایی مثل پرستاری که طرحشون تموم نشده و با نامه دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد تو آزمون شرکت کردن ،در صورت قبولی تو آزمون ،نیازی نیست که مدارک تعیین کننده وضعیت طرح بیارن ؟این افراد مشکلی برای ثبت نام ...
توسط gholizadeh
یک شنبه 11 مرداد 1394, 6:18 pm
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: راهنمایی
پاسخ ها: 3
مشاهده: 1933

راهنمایی

سلام. افرادی که طرح نگذروندن .در صورت قبولی تو آزمون دکتری ،برای ثبت نام چه مدارکی رو باید ارائه کنن
توسط gholizadeh
سه شنبه 4 آذر 1393, 12:25 pm
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: راهنمایی
پاسخ ها: 1
مشاهده: 1308

راهنمایی

با سلام.میانگین درصد قبولی دکتری پرستاری چند هست؟
توسط gholizadeh
پنج شنبه 13 شهریور 1393, 5:33 pm
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: راهنمایی
پاسخ ها: 1
مشاهده: 1547

راهنمایی

با سلام بدون مدرک زبان به هیچ عنوان نمیشه ثبت نام کرد؟وبعد تو مراحل بعدی مثل مصاحبه مدرک رو ارائه داد؟
توسط gholizadeh
سه شنبه 4 شهریور 1393, 5:33 pm
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: راهنمایی
پاسخ ها: 1
مشاهده: 1340

راهنمایی

با سلام >فرم شماره 1 فقط باید توسط خود داوطلب اسکن و ارسال شود ویا دانشگاه محل تحصیلش؟من باید برای 4 ماهی که طرح گذروندم گواهی بدم ؟
توسط gholizadeh
سه شنبه 4 شهریور 1393, 6:42 am
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: راهنمایی
پاسخ ها: 1
مشاهده: 1431

راهنمایی

با سلام ،در مطالب قدیمی تر به بعضی از کاربر ها گفته شده که حتما باید برای شرکت در آزمون دکتری گواهی اتمام طرح داشته باشند اما به من که گفتم فقط 4 ماه طرحم رو گذروندم یا به بعضی دیگه از کاربرها که گفته بودند که طرح نگذروندند پاسخ داده شده که میتونیم تو آزمون دکتری امسال شرکت کنیم.میشه لطفا بیشتر در ا...
توسط gholizadeh
سه شنبه 28 مرداد 1393, 1:31 pm
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: راهنمایی
پاسخ ها: 1
مشاهده: 1360

راهنمایی

با سلام. من دانشجوی ترم آخر ارشد پرستاری هستم و فقط 4 ماه از طرحم رو گذروندم میخواهم بپرسم که میتوانم در آزمون دکتری امسال شرکت کنم؟

بازگشت به جستجوی پیشرفته