نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 9
- یک شنبه 1 شهریور 1394, 2:43 pm
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: انتخاب رشته
- پاسخ ها: 3
- مشاهده: 2418
Re: انتخاب رشته
خیلی ممنون ازتون ولی من به هر دو علاقه دارم و واقعا نمیدونم تو کدوم موفق ترم ! میشه این دو رشته رو در مقطع phD با هم مقایسه کنید از لحاظ شرایط کاری ؟ البته به جز بحث تدریس
- شنبه 31 مرداد 1394, 8:07 pm
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: انتخاب رشته
- پاسخ ها: 3
- مشاهده: 2418
انتخاب رشته
سلام من فارغ التحصیل رشته زیست سلولی مولکولی گرایش بیوشیمی هستم و الان برای انتخاب رشته ارشد بین دو رشته بیوشیمی بالینی و تغذیه مرددم اگه ممکنه منو راهنمایی کنید از لحاظ بازار کار و شرایط برای من کدامیک مناسبه ؟ ممنون
- یک شنبه 11 خرداد 1393, 8:11 pm
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: تعرفه برای ویزیت
- پاسخ ها: 3
- مشاهده: 2058
Re: تعرفه برای ویزیت
بسیار خوب. خیلی ممنونم.
- جمعه 9 خرداد 1393, 10:08 am
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: تعرفه برای ویزیت
- پاسخ ها: 3
- مشاهده: 2058
تعرفه برای ویزیت
سلام سوال من در مورد تعرفه های جدید وزارت بهداشت در خصوص حق مشاوره و ویزیت برای فارغ التحصیلان رشته تغذیه هست . با توجه به تبصره 2 تکلیف افرادی که کارشناسیشون بیس تغذیه نیست و الان ارشد تغذیه هستند چی میشه ؟ امکان آپلود عکس نیست تا متن تعرفه رو براتون بفرستم اما دقیقا نوشته : کارشناسان ارشد و phD پر...
- یک شنبه 3 شهریور 1392, 3:13 pm
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: راهنمایی
- پاسخ ها: 1
- مشاهده: 1625
راهنمایی
سلام من زیست شناسی سلولی مولکولی گرایش بیوشیمی خوندم و واقعا نمیدونم واسه ادامه تحصیل چه رشته ای رو بخونم تصمیم داشتم تغذیه بخونم اما بعد از شنیدن صحبت های چند نفر از فارغ التحصیلهای این رشته کمی نا امید شدم از طرفی به بیوشیمی بالینی هم علاقه دارم و بین این دو رشته موندم لطفا راهنماییم کنید.
- چهار شنبه 31 خرداد 1391, 12:05 pm
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: طرح و کنکور ارشد
- پاسخ ها: 5
- مشاهده: 3919
سئوال : طرح و کنکور ارشد
افرادي كه كارشناسي وزارت علوم دارند (يعني طرح ندارند) و كنكور وزارت بهداشت شركت كنند و قبول نشوند ميتونند سال بعد مجددا شركت كنند؟
- سه شنبه 30 خرداد 1391, 7:45 pm
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: سوال انتخاب محل
- پاسخ ها: 3
- مشاهده: 2929
سئوال : سوال انتخاب محل
سلام لطفا در مورد انتخاب محل براي رشته تغذيه راهنماييم كنيد و ميشه توضيح بديد كه منظور از بومي دقيقا چيه مثلا من در همدان هستم و هيچ كدام از دانشگاههايي كه تغذيه دارند براي من بومي محسوب نميشن...؟
- جمعه 19 خرداد 1391, 7:58 pm
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: تغيير رشته
- پاسخ ها: 6
- مشاهده: 4369
سئوال : تغيير رشته
بله من وقت آزاد دارم اما فكر كنم بايد خيلي تلاش كنم. پيشنهاد شما براي برنامه ريزي چيه و اينكه اول از چه درسي شروع كنم؟
- پنج شنبه 18 خرداد 1391, 12:11 pm
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: تغيير رشته
- پاسخ ها: 6
- مشاهده: 4369
تغيير رشته
سلام من رشته كارشناسيم زيست سلولي مولكولي گرايش بيوشيمي بوده و براي ادامه تحصيل درنظر دارم تغذيه بخونم به نظر شما با توجه به رشتم انتخاب درستي است؟ ممنون