با عرض سلام من کارشناسی بیوشیمی میخونم امسالم قصد شرکت در ازمون ارشد بالینی رو دارم.
میخواستم بدونم سطح ازمون ب چ میزانه؟
تعداد پذیرش شده ها چقد هستن؟
تاریخ برگزاری امتحان و گفتن ک تیرماه هستش ایا درسته؟
نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 1
- جمعه 19 آذر 1395, 5:44 pm
- انجمن: کارشناسی ارشد
- موضوع: بیوشیمی
- پاسخ ها: 2
- مشاهده: 2142