نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 1

توسط 321zzz
شنبه 20 خرداد 1396, 5:56 pm
انجمن: دکترای تخصصی
موضوع: سوال از کارشناس محترم در رابطه با تخمین رتبه
پاسخ ها: 31
مشاهده: 18805

Re: سوال از کارشناس محترم در رابطه با تخمین رتبه

سلام خدمت شما خسته نباشید
رشته علوم اعصاب با درصدهای حدود 50 در درس آناتومی ، 38 در فارماکولوژی ، 50 در فیزیولوژی و 45 در نوروبیولوژی احتمال قبولی داره ؟ حدودا رتبه با این درصد ها چند می شه؟

بازگشت به جستجوی پیشرفته