سلام خدمت شما خسته نباشید
رشته علوم اعصاب با درصدهای حدود 50 در درس آناتومی ، 38 در فارماکولوژی ، 50 در فیزیولوژی و 45 در نوروبیولوژی احتمال قبولی داره ؟ حدودا رتبه با این درصد ها چند می شه؟
نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 1
- شنبه 20 خرداد 1396, 5:56 pm
- انجمن: دکترای تخصصی
- موضوع: سوال از کارشناس محترم در رابطه با تخمین رتبه
- پاسخ ها: 31
- مشاهده: 18805