نتايج هماهنگ با عبارت جستجو شده : 7

توسط javadi
دو شنبه 29 خرداد 1391, 8:19 am
انجمن: کارشناسی ارشد
موضوع: سوال انتخاب محل
پاسخ ها: 3
مشاهده: 2940

سوال انتخاب محل

سلام خسته نباشید.ملاک انتخاب محل تحصیل چیه؟و جندتا شهر رو میتونیم انتخاب کنیم؟من اولین باره دارم شرکت میکنم اطلاعات زیدی ندارم لطفا کمکم کنید انتخاب درستی داشته باشم رشته ژنتیک پزشکی از تبریز هستم.ممنون
توسط javadi
یک شنبه 28 خرداد 1391, 8:53 am
انجمن: کارشناسی ارشد
موضوع: انتخاب محل
پاسخ ها: 3
مشاهده: 3245

انتخاب محل

سلام خسته نباشید .تمام دانشگاههای ذکر شده در اطلاعیه انتخاب محل تحصیل برای ژنتیک پزشکی دوره روزانه میباشند یا شبانه هم دارند؟و منظور از دانشگاه علوم بهزیستی چیست؟وچه تفاوتی با سایر دانشگاهها دارد؟ممنون
توسط javadi
شنبه 27 خرداد 1391, 1:25 pm
انجمن: کارشناسی ارشد
موضوع: بدون کنکور
پاسخ ها: 3
مشاهده: 3062

سئوال : بدون کنکور

واقعا نمیتونم استفاده کنم؟چرا؟لطفا کمکم کنید من روی معدلم خیلی حساب باز کرده بودم
توسط javadi
جمعه 26 خرداد 1391, 11:24 am
انجمن: کارشناسی ارشد
موضوع: بدون کنکور
پاسخ ها: 3
مشاهده: 3062

بدون کنکور

سلام من دانشجوی ترم آخر میکروبیولوژی دانشگاه آزادم یعنی 2هفته دیگه تموم میکنم و معدلم تا حالا 19/19شده وامسال ارشد زنتیک پزشکی میدم ولی چون چیزی نخوندم میخام برا سال بعد بهتر بخونم. با این شرایط میتونم از سهمیه استعدادهای درخشان استفاده کنم یا نه؟اگه امسال استفاده نکنم سال بعد میتونم استفاده کنم؟ممنون
توسط javadi
جمعه 19 خرداد 1391, 2:17 pm
انجمن: کارشناسی ارشد
موضوع: شرکت در کنکور
پاسخ ها: 1
مشاهده: 2331

شرکت در کنکور

سلام خسته نباشید من ترم آخر میکروبیولوژی هستم و امسال ژنتیک انسانی شرکت میکنم ولی مطمئنم که قبول نمیشم چون هیچی نخوندم اگه امسال قبول نشم سال دیگه بازم میتونم شرکت کنم؟یعنی محدودیتی برای ما نداره که چند بار شرکت کنیم؟ممنون
توسط javadi
سه شنبه 9 خرداد 1391, 6:19 pm
انجمن: کارشناسی ارشد
موضوع: انتخاب محل
پاسخ ها: 1
مشاهده: 2093

انتخاب محل

سلام خسته نباشید ببخشید منظور از انتخاب محل تحصیل قبل از کنکور چیه؟تو رشته انتخابی مون هر شهری رو میتونیم انتخاب کنیم؟خواهش میکنم جواب بدید
توسط javadi
چهار شنبه 3 خرداد 1391, 10:05 am
انجمن: کارشناسی ارشد
موضوع: ژنتیک
پاسخ ها: 1
مشاهده: 2838

ژنتیک

سلام من دانشجوی ترم آخر میکروبیولوِی هستم میخواهم برای سال آینده ژنتیک انسانی شرکت کنم چون علاقه زیادی به این رشته دارم وهمچنین میخوام در کنکور وزارت علوم شرکت نکنم و تمام تلاشمو روژنتیک انسانی بزارم ولی میگن قبولیش خیلی سخته خیلی میترسم و استرس نمیذاره درس بخونم خواهش میکنم کمکم کنید کهتو کدوم موفق...

بازگشت به جستجوی پیشرفته