ازمون لیسانس به پزشکی
ارسال شده: پنج شنبه 3 مهر 1393, 1:44 pm
سلام
من امسال کارشناسی علوم آزمایشگاهی قبول شدم
میخوام این رشته رو تا لیسانس ادامه بدم و بعد آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنم
1.نمیدونم از واحدای درسی که توی رشتم میخونم برای دادن آزمون علوم پایه به دردم میخوره؟
2.فکر میکنید احتمالش هست این آزمون برداشته بشه؟
3.به جز مدرک زبان پیشنهادی دارید که خودم رو توی این چند سال برای آزمون حاضر کنم؟
4.بعد از قبولی توی این آزمون حدودا چند سال طول میکشه تا مدرک پزشکی رو بگیرم؟
5.میتونم هم زمان این آزمون و کارشناسی ارشد رو شرکت کنم؟
6.با توجه به این که اگر ادامه بدم رشته ی خودم رو باید تا دکترا پیش برم و اگر پزشکی بخونم میخوام تخصص رادیولوژی بگیرم نمیدونم واقعا کدوم راه درست تره؟(با توجه به این که دختر هستم و موقعیت اجتماعی و میزان درآمد برام اهمیت زیادی داره)
7.با قبولی توی آزمون علوم پایه فقط میشه پزشکی خوند؟ دارو دندون چطور؟

من امسال کارشناسی علوم آزمایشگاهی قبول شدم
میخوام این رشته رو تا لیسانس ادامه بدم و بعد آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنم
1.نمیدونم از واحدای درسی که توی رشتم میخونم برای دادن آزمون علوم پایه به دردم میخوره؟
2.فکر میکنید احتمالش هست این آزمون برداشته بشه؟
3.به جز مدرک زبان پیشنهادی دارید که خودم رو توی این چند سال برای آزمون حاضر کنم؟
4.بعد از قبولی توی این آزمون حدودا چند سال طول میکشه تا مدرک پزشکی رو بگیرم؟
5.میتونم هم زمان این آزمون و کارشناسی ارشد رو شرکت کنم؟
6.با توجه به این که اگر ادامه بدم رشته ی خودم رو باید تا دکترا پیش برم و اگر پزشکی بخونم میخوام تخصص رادیولوژی بگیرم نمیدونم واقعا کدوم راه درست تره؟(با توجه به این که دختر هستم و موقعیت اجتماعی و میزان درآمد برام اهمیت زیادی داره)
7.با قبولی توی آزمون علوم پایه فقط میشه پزشکی خوند؟ دارو دندون چطور؟