صفحه 1 از 1

علوم آزمایشگاهی

ارسال شده: شنبه 5 مهر 1393, 3:04 pm
توسط ghazal_o.kh
سلام
میخواستم ببینم شرایط شغلی برای بچه هایی که علوم آزمایشگاهی خوندن به نظرتون چطوره؟
تحت چه شرایطی میتونن آزمایشگاه بزنن؟
درآمدشون خوبه؟
موقعیت اجتماعی چطور؟
و تا کدوم مقطع ادامه بدن بهتره؟ :?:

Re: علوم آزمایشگاهی

ارسال شده: یک شنبه 6 مهر 1393, 3:19 pm
توسط کارشناس آموزشی
خوبه
دکتری باید داشته باشند
بله
عالی
دکتری