علوم آزمایشگاهی
ارسال شده: شنبه 5 مهر 1393, 3:04 pm
سلام
میخواستم ببینم شرایط شغلی برای بچه هایی که علوم آزمایشگاهی خوندن به نظرتون چطوره؟
تحت چه شرایطی میتونن آزمایشگاه بزنن؟
درآمدشون خوبه؟
موقعیت اجتماعی چطور؟
و تا کدوم مقطع ادامه بدن بهتره؟
میخواستم ببینم شرایط شغلی برای بچه هایی که علوم آزمایشگاهی خوندن به نظرتون چطوره؟
تحت چه شرایطی میتونن آزمایشگاه بزنن؟
درآمدشون خوبه؟
موقعیت اجتماعی چطور؟
و تا کدوم مقطع ادامه بدن بهتره؟