صفحه 1 از 1

مصاحبه دکتری پرستاری

ارسال شده: سه شنبه 20 مرداد 1394, 5:32 am
توسط SALARHM921
با سلام و عرض ادب و احترام:
برای مصاحبه دکتری پرستاری، رزومه پژوهشی بایستی دارای تقریبا چند مقاله باشد؛ تا نمره کامل آن کسب شود؟ آیا یک مقاله ISI با ایمپکت فکتور بالا می تواند جایگزین چند مقاله پژوهشی داخلی شود؟ امتیاز بندی مقالات چگونه است؟

Re: مصاحبه دکتری پرستاری

ارسال شده: سه شنبه 20 مرداد 1394, 1:23 pm
توسط مشاور
درود بر شما
مصاحبه معطوف به مقاله علمی پژوهشی نیست جنبه های مختلف رو در برمیگیره ، از جمله داشتن دانشنامه و موضوع آن و بدیع بودن آن ، شرکت در سمینارها و کنفرانس های علمی ، داشتن مدرک زبان ، و حاضر جوابی نسبت به سوالات مطرح شده از سوی مصاحبه کننده ها واشراف کامل نسبت به رشته تون