صفحه 1 از 2
تکنولوژی گردش خون
ارسال شده: چهار شنبه 3 مرداد 1403, 2:30 pm
توسط Afshin k
سلام وقت بخیر
امسال ارشد تکنولوژی گردش خون دادم رتبه کل ۲۶ و رتبه در سهمیه ۱ شدم (۲۵%)۔آیا قبول میشم؟؟
Re: تکنولوژی گردش خون
ارسال شده: پنج شنبه 4 مرداد 1403, 8:48 am
توسط کارشناس آموزشی
سلام
باتوجه به سهمیه ای که دارید بله قبول میشید
Re: تکنولوژی گردش خون
ارسال شده: جمعه 5 مرداد 1403, 1:46 pm
توسط Barana danesh
سلام ۔نه قبول نمیشین فقط ۱۵ نفر میگیرن ۔و رتبه شما ۲۶ شده ۔و با کارشناس آموزشی مخالف هستم ۔قبلا با کسی رو دیدم با رتبه کل ۲۹ و ۳ سهمیه قبول نشده ۔مگر اینکه خیلی خیلی شانس بیارین
Re: تکنولوژی گردش خون
ارسال شده: شنبه 6 مرداد 1403, 7:36 am
توسط Barana danesh
فقط رتبه کل مهمه ۔رتبه در سهمیه هیچ تاثیری در انتخاب رشته نداره مگه نه؟
Re: تکنولوژی گردش خون
ارسال شده: سه شنبه 9 مرداد 1403, 7:24 am
توسط کارشناس آموزشی
سلام
بله فقط رتبه کل مهمه
Re: تکنولوژی گردش خون
ارسال شده: چهار شنبه 10 مرداد 1403, 8:42 am
توسط Barana danesh
پس چرا میگین طرف با رتبه ی ۲۶ قبوله کل ورودی پرفیوژن ۱۵ نفر ب زور میشه؟
Re: تکنولوژی گردش خون
ارسال شده: پنج شنبه 11 مرداد 1403, 8:08 am
توسط کارشناس آموزشی
چون سهمیه۲۵درصد داره
Re: تکنولوژی گردش خون
ارسال شده: پنج شنبه 11 مرداد 1403, 9:23 am
توسط Barana danesh
ببخشین فقط میخام بفهمم خود شما مگه نمیگین رتبه کل مهمه؟پس چرا باید با سهمیه قبول شه
Re: تکنولوژی گردش خون
ارسال شده: جمعه 12 مرداد 1403, 7:31 am
توسط کارشناس آموزشی
خوب سهمیه رتبه کلو میاره پایین
Re: تکنولوژی گردش خون
ارسال شده: جمعه 12 مرداد 1403, 4:33 pm
توسط Barana danesh
آها ۔پس رتبه ی کل طرف با سهمیه ک داره پائین تر حساب میشه ن؟مرسی ممنون