رزومه

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

جواب : رزومه

پستتوسط کارشناس آموزشی » پنج شنبه 9 آذر 1391, 5:02 am

رشته بسیار خوبیه اگربه کاربا سالمندان علاقه دارید آینده خوبی داره

naghmeh_honarvar
پست: 31
تاریخ عضویت: سه شنبه 6 تیر 1391, 8:41 am
تماس:

سئوال : رزومه

پستتوسط naghmeh_honarvar » جمعه 10 آذر 1391, 9:15 am

با سلام :
میخواستم بدونم سالهای قبل آخرین رتبه ای که برای دکترای اقتصاد سلامت به مصاحبه دعوت شد چند بوده؟ و درصد درسهاش حدودا چند بوده؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

جواب: رزومه

پستتوسط کارشناس آموزشی » جمعه 10 آذر 1391, 10:35 am

معمولا4تا6نفردعوت میشدن یعنی رتبه 4تا6-حداقل بین25تا30میانگین

naghmeh_honarvar
پست: 31
تاریخ عضویت: سه شنبه 6 تیر 1391, 8:41 am
تماس:

سئوال : رزومه

پستتوسط naghmeh_honarvar » جمعه 10 آذر 1391, 4:12 pm

ممنون از پاسختون.یعنی دقیقا برابر ظرفیت به مصاحبه دعوت میکنند؟ ظرفیت ها تا کی اعلام میشه؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

جواب : رزومه

پستتوسط کارشناس آموزشی » شنبه 11 آذر 1391, 2:26 pm

دوبرابر ظرفیت سالهای قبل کلا 2نفربرمیداشتن

naghmeh_honarvar
پست: 31
تاریخ عضویت: سه شنبه 6 تیر 1391, 8:41 am
تماس:

سئوال : رزومه

پستتوسط naghmeh_honarvar » شنبه 11 آذر 1391, 6:57 pm

ظرفیت امسالشون چند نفره؟ با 2 نفر که جای هیچ امیدی نیست!!!!

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

جواب : رزومه

پستتوسط کارشناس آموزشی » یک شنبه 12 آذر 1391, 5:01 am

سال قبل 4نفربرداشتند امسال احتمالاحداقل6نفر وبین الملل1نفر

naghmeh_honarvar
پست: 31
تاریخ عضویت: سه شنبه 6 تیر 1391, 8:41 am
تماس:

سئوال : رزومه

پستتوسط naghmeh_honarvar » یک شنبه 12 آذر 1391, 6:24 pm

ممنون

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

جواب: رزومه

پستتوسط کارشناس آموزشی » دو شنبه 13 آذر 1391, 5:53 am

موفق باشید

naghmeh_honarvar
پست: 31
تاریخ عضویت: سه شنبه 6 تیر 1391, 8:41 am
تماس:

سئوال : رزومه

پستتوسط naghmeh_honarvar » چهار شنبه 15 آذر 1391, 8:57 am

با سلام و خسته نباشید:
میخواستم بدانم از سهمیه های موجود چند درصد به فارغ التحصیلان علوم پزشکی تعلق می گیرد؟آیا فارغ التحصیلان علوم پزشکی برای قبولی در دکترای تخصصی وزارت بهداشت سهمیه ای دارند؟


بازگشت به “دکترای تخصصی”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 5 مهمان