رزومه
ارسال شده: یک شنبه 18 فروردین 1392, 6:59 am
با سلام و خسته نباشید
می خواستم بدونم موسسه شما برای تقویت رزومه هم راه حلی دارد یا خیر؟ چون با توجه به اینکه من در سال 86 فارغ التحصیل شدم رزومه علمی خوبی برای شرکت در آزمون پی اچ دی ندارم و در عین حال بسیار علاقمند به ادامه تحصیلم و اگر با صرف این زمان و انرژی ، به علت ضعف رزومه در مصاحبه موفق نشوم ...
اگر این امکان وجود داشته باشه کمک بسیار بزرگیه. و اگر امکانش هست لطفا در مورد نحوه ی این همکاری توضیح بفرمایید. ممنونم
می خواستم بدونم موسسه شما برای تقویت رزومه هم راه حلی دارد یا خیر؟ چون با توجه به اینکه من در سال 86 فارغ التحصیل شدم رزومه علمی خوبی برای شرکت در آزمون پی اچ دی ندارم و در عین حال بسیار علاقمند به ادامه تحصیلم و اگر با صرف این زمان و انرژی ، به علت ضعف رزومه در مصاحبه موفق نشوم ...
اگر این امکان وجود داشته باشه کمک بسیار بزرگیه. و اگر امکانش هست لطفا در مورد نحوه ی این همکاری توضیح بفرمایید. ممنونم