راهنمایی
ارسال شده: سه شنبه 28 مرداد 1393, 1:31 pm
با سلام. من دانشجوی ترم آخر ارشد پرستاری هستم و فقط 4 ماه از طرحم رو گذروندم میخواهم بپرسم که میتوانم در آزمون دکتری امسال شرکت کنم؟
توجه : پاسخهای سوالات شما نظرات اساتید وکارشناسان آموزشی موسسه میباشد وموسسه هیچگونه مسئولیتی در خصوص مشاوره های داده شده ندارد. تماس با ما : 02188801465
http://www.mui.ir/forum/