صفحه 1 از 1

راهنمایی

ارسال شده: سه شنبه 28 مرداد 1393, 1:31 pm
توسط gholizadeh
با سلام. من دانشجوی ترم آخر ارشد پرستاری هستم و فقط 4 ماه از طرحم رو گذروندم میخواهم بپرسم که میتوانم در آزمون دکتری امسال شرکت کنم؟

Re: راهنمایی

ارسال شده: سه شنبه 28 مرداد 1393, 2:38 pm
توسط کارشناس آموزشی
بله میتونید