راهنمایی
ارسال شده: سه شنبه 4 شهریور 1393, 6:42 am
با سلام ،در مطالب قدیمی تر به بعضی از کاربر ها گفته شده که حتما باید برای شرکت در آزمون دکتری گواهی اتمام طرح داشته باشند اما به من که گفتم فقط 4 ماه طرحم رو گذروندم یا به بعضی دیگه از کاربرها که گفته بودند که طرح نگذروندند پاسخ داده شده که میتونیم تو آزمون دکتری امسال شرکت کنیم.میشه لطفا بیشتر در این مورد توضیح بدید