صفحه 1 از 1

راهنمایی

ارسال شده: سه شنبه 4 شهریور 1393, 6:42 am
توسط gholizadeh
با سلام ،در مطالب قدیمی تر به بعضی از کاربر ها گفته شده که حتما باید برای شرکت در آزمون دکتری گواهی اتمام طرح داشته باشند اما به من که گفتم فقط 4 ماه طرحم رو گذروندم یا به بعضی دیگه از کاربرها که گفته بودند که طرح نگذروندند پاسخ داده شده که میتونیم تو آزمون دکتری امسال شرکت کنیم.میشه لطفا بیشتر در این مورد توضیح بدید

Re: راهنمایی

ارسال شده: سه شنبه 4 شهریور 1393, 2:09 pm
توسط کارشناس آموزشی
تایکسال بعداز فارغ التحصیلی فقط یکبار میتونید شرکت کنید درغیر اینصورت تاپایان طرح نمیتونید