صفحه 1 از 1

راهنمایی

ارسال شده: سه شنبه 4 شهریور 1393, 5:33 pm
توسط gholizadeh
با سلام >فرم شماره 1 فقط باید توسط خود داوطلب اسکن و ارسال شود ویا دانشگاه محل تحصیلش؟من باید برای 4 ماهی که طرح گذروندم گواهی بدم ؟

Re: راهنمایی

ارسال شده: چهار شنبه 5 شهریور 1393, 2:11 pm
توسط کارشناس آموزشی
فرقی نداره بهتره خودتون بفرستید -خیر اسمی ازطرح نیارید بهتره