راهنمایی
ارسال شده: سه شنبه 4 شهریور 1393, 5:33 pm
با سلام >فرم شماره 1 فقط باید توسط خود داوطلب اسکن و ارسال شود ویا دانشگاه محل تحصیلش؟من باید برای 4 ماهی که طرح گذروندم گواهی بدم ؟
توجه : پاسخهای سوالات شما نظرات اساتید وکارشناسان آموزشی موسسه میباشد وموسسه هیچگونه مسئولیتی در خصوص مشاوره های داده شده ندارد. تماس با ما : 02188801465
http://www.mui.ir/forum/