صفحه 1 از 1

راهنمایی

ارسال شده: پنج شنبه 13 شهریور 1393, 5:33 pm
توسط gholizadeh
با سلام بدون مدرک زبان به هیچ عنوان نمیشه ثبت نام کرد؟وبعد تو مراحل بعدی مثل مصاحبه مدرک رو ارائه داد؟

Re: راهنمایی

ارسال شده: یک شنبه 16 شهریور 1393, 3:36 am
توسط کارشناس آموزشی
خیرنمیشه