راهنمایی
ارسال شده: چهار شنبه 24 خرداد 1391, 5:21 am
با سلام و خسته نباشید
من ترم 9 دامپزشکی هستم و میخواستم راجب آینده و تخصص تو علوم پایه پزشکی از راهنماییتون بهرهمند شم
به نظرتون کدوم از این 3 رشته واسه من بهتره فارماکولوژی-هماتولوژی-پزشکی مولکولی؟
بازار کارشون چطوره؟آیا با هماتولوژی میشه پاراکیلینیک انسانی زد؟
ترم بعد باید پایان نامه 1 بردارم به نظر شما چی کار کنم تو چه زمینه بردارم؟
ممنونم
من ترم 9 دامپزشکی هستم و میخواستم راجب آینده و تخصص تو علوم پایه پزشکی از راهنماییتون بهرهمند شم
به نظرتون کدوم از این 3 رشته واسه من بهتره فارماکولوژی-هماتولوژی-پزشکی مولکولی؟
بازار کارشون چطوره؟آیا با هماتولوژی میشه پاراکیلینیک انسانی زد؟
ترم بعد باید پایان نامه 1 بردارم به نظر شما چی کار کنم تو چه زمینه بردارم؟
ممنونم