صفحه 1 از 1

راهنمایی

ارسال شده: چهار شنبه 24 خرداد 1391, 5:21 am
توسط arvindvm
با سلام و خسته نباشید
من ترم 9 دامپزشکی هستم و میخواستم راجب آینده و تخصص تو علوم پایه پزشکی از راهنماییتون بهرهمند شم
به نظرتون کدوم از این 3 رشته واسه من بهتره فارماکولوژی-هماتولوژی-پزشکی مولکولی؟
بازار کارشون چطوره؟آیا با هماتولوژی میشه پاراکیلینیک انسانی زد؟
ترم بعد باید پایان نامه 1 بردارم به نظر شما چی کار کنم تو چه زمینه بردارم؟

ممنونم

جواب: راهنمایی

ارسال شده: چهار شنبه 24 خرداد 1391, 2:08 pm
توسط کارشناس آموزشی
پزشکی مولکولی
بازارکار فقط هیئت علمی - باحضور 3نفر دیگه بله
درخصوص علوم پایه باشه مثل زیست شناسی به همه این رشته ها میخوره

سئوال : راهنمایی

ارسال شده: چهار شنبه 24 خرداد 1391, 6:24 pm
توسط arvindvm
از راهنماییتون بی نهایت ممنون و از اینکه همچین جاییو ترتیب دادین تا امثال من راهنمایی بشن ممنونم

جواب : راهنمایی

ارسال شده: یک شنبه 28 خرداد 1391, 3:09 pm
توسط کارشناس آموزشی
باتشکر از پیام شما وبا آرزوی موفقیت