صفحه 1 از 1
دكتري
ارسال شده: شنبه 8 آذر 1393, 5:14 pm
توسط parastar
سلام من دانشجوي كارشناسي ارشد پرستاري هستم .ميخواستم بپرسم چه رشته اي براي دكتري ميتونم شركت كنم كه نياز به گذراندن طرح نداشته باشه و اينده كاري خوبي هم داشته باشه؟
Re: دكتري
ارسال شده: یک شنبه 9 آذر 1393, 3:32 pm
توسط کارشناس آموزشی
دکتری تعهد خدمت داره طرح نداره همه رشته های دکتری تعهد خدمت دارند
Re: دكتري
ارسال شده: یک شنبه 9 آذر 1393, 5:00 pm
توسط parastar
من طرح دوره كارشناسي را نگذرانده ام.براي كدوم از رشته ها ميتونم شركت كنم ؟.براي شركت در دكتري پرستاري فكر ميكنم نيازبه گذراندن طرح باشد.ممنون
Re: دكتري
ارسال شده: دو شنبه 10 آذر 1393, 3:02 pm
توسط کارشناس آموزشی
رشته های پزشکی رانمیتونید ادامه بدید فقط آزاد وعلوم میتونید شرکت کنید
Re: دكتري
ارسال شده: دو شنبه 10 آذر 1393, 6:55 pm
توسط parastar
ببخشيد يعني فيزيولوژي وزارت بهداشتو نميتونم شركت كنم؟
Re: دكتري
ارسال شده: سه شنبه 11 آذر 1393, 2:45 pm
توسط کارشناس آموزشی
اگریکسال ازفارغ التحصیلیتون نگذشته باشه میتونید اگرنه فقط فیزیولوژی جانوری وز علوم وآزاد
Re: دكتري
ارسال شده: سه شنبه 11 آذر 1393, 4:25 pm
توسط parastar
ممنونم از راهنماييتون.
Re: دكتري
ارسال شده: شنبه 15 آذر 1393, 3:41 pm
توسط کارشناس آموزشی
سپاس
موفق باشید