صفحه 1 از 2

کنکور پزشکی یا ارشد؟

ارسال شده: جمعه 26 خرداد 1391, 2:23 pm
توسط baboliau
با عرض سلام و خسته نباشید
کارشناس مامایی هستم و در حال حاضر 25 سال دارم
ارشد رشته های مختلف مثل مامایی،هنر و مدیریت خدمات بهداشتی را مطالعه کردم و برخی از کتابهلیشان را نیز تهیه کردم ولی شدیدا بین رشته های مختلف سردرگم شدم!
از طرفی تمایل داشتم و دارم که دوباره در کنکور سراسری و آزاد شرکت کنم تا پزشکی قبول شوم
خواهش میکنم کمک کنید تا بهترین تصمیم را بگیرم.
آیا میتوانم و صلاح است که دوباره خودم را برای کنکور آماده کنم یا اینکه ارشد امتحان بدهم؟چه رشته ای انتخاب کنم؟
منتظر جوابتان هستم

جواب : کنکور پزشکی یا ارشد؟

ارسال شده: شنبه 27 خرداد 1391, 10:08 am
توسط کارشناس آموزشی
ارشد امتحان بدید خیلی بهتره
رشته های آناتومی ، آموزش بهداشت برای شماقبلولیش امکانپذیرتره مدیریت هم اگاه علاقه دارید خوبه

سئوال : کنکور پزشکی یا ارشد؟

ارسال شده: دو شنبه 29 خرداد 1391, 12:05 pm
توسط baboliau
با سلام مجدد
من در سیستم درمانی وزارت بهداشت(درمانگاه)کار میکنم.در این سیستم به شدت مدرک گرایی وجود داره.تصمیم گرفتم که مدرک پزشکی بگیرم تا بتونم پست بهتری بگیرم در صورتیکه با مدرک ارشد هم نمیشه آنچنان پیشرفت داشت
لطفا توضیح بدین چرا به نظر شما ارشد بهتره؟یعنی به نظر شما نمیشه دوباره کنکور داد؟

جواب : کنکور پزشکی یا ارشد؟

ارسال شده: دو شنبه 29 خرداد 1391, 2:01 pm
توسط کارشناس آموزشی
قبولی درپزشکی ریسک بالایی داره وبازگشت به عقب کارصحیحی نیست باید آزاد شرکت کنید که هزینه بالایی داره و7سال تحصیل ودوسال طرح زمان زیادیه تا بتونید بهره برداری کنید

سئوال : کنکور پزشکی یا ارشد؟

ارسال شده: جمعه 2 تیر 1391, 6:03 pm
توسط baboliau
با عرض سلام و تشکر از جوابتون
فکر میکنم اگر فرض را بر قبولی بزاریم(هرچند امکانش کم باشه) اونوقت یک سری دروسی که در مقطع کارشناسی مامایی گذروندم رو حساب کنن.رو این حساب 2 تا 3 سال از زمان تحصیل کم میشه.در ضمن من در حال گذراندن طرح هستم و به احتمال زیاد بعدش استخدام میشم بنابراین وقتی در استخدام دولت باشم و همینطور در صورت تاهل فکر نکنم نیازی به گذراندن مجدد طرح باشه؟!
نظر شما در این مورد چیه؟

جواب : کنکور پزشکی یا ارشد؟

ارسال شده: یک شنبه 4 تیر 1391, 4:59 am
توسط کارشناس آموزشی
حداکثر20 واحد معادل یک ترم بتونید معادل کنید - طرح اجباریه ربطی به تاهل واستخدام قبلی نداره

جواب : علاقه مهمه

ارسال شده: دو شنبه 5 تیر 1391, 3:39 am
توسط کارشناس آموزشی
همه رشته ها خوبن شماباید ببینید درچه زمینه ای دوست دارید ادامه بدید

سئوال : کنکور پزشکی یا ارشد؟

ارسال شده: دو شنبه 5 تیر 1391, 2:13 pm
توسط baboliau
فعلا مدیریت خدمات بهداشتی را انتخاب کردم.بیشتر کتابها رو هم تهیه کردم و چند ماهی هم مطالعه داشتم.ترجیح میدم سراسری قبول بشم ولی اگر آزاد هم قبول شدم میرم.1-نظر شما چیه؟2-رشته خوبیه؟3-از مامایی بهتره؟4-قبولیش خوبه؟5-در صورتیکه مدرک کارشناسی ارشد این رشته را بگیرم و استخدام هم باشم به نظر شما در چه زمینه ای میتونم کار کنم(الان مامای مرکز بهداشتی و درمانی شهری هستم)؟6-میتونم به تدریس در دانشگاه امیدوار باشم؟7-با سپاس و خسته نباشید فراوان

جواب : کنکور پزشکی یا ارشد؟

ارسال شده: سه شنبه 6 تیر 1391, 4:28 am
توسط کارشناس آموزشی
خوبه-بله-بله-بله- سرپرست یکس از واحدها-بله

سئوال : کنکور پزشکی یا ارشد؟

ارسال شده: سه شنبه 6 تیر 1391, 6:21 am
توسط baboliau
از مشاوره خوبتون خیلی خیلییییییییییییییییییی سپاسگذارم
به نظرتون کتابهای درسی رو بخونم بهتره یا از بسته های آموزشی استفاده کنم؟
خیلی دنبال آزمون های آزمایشی برای رشته مدیریت خدمات بودم ولی متاسفانه موسسه خاصی رو پیدا نکردم
آزمون های موسسه شما به چه صورته؟تعداد شرکت کننده ها چند نفره؟از بین اعضای موسسه شما سال 90 کسی این رشته قبول شده؟