صفحه 1 از 1

رادیولوژی به ژنتیک؟؟!!!

ارسال شده: سه شنبه 30 خرداد 1391, 4:13 am
توسط sahel.amiry
سلام،وقتتون بخیر.
1)من فارغ التحصیل رادیولوژی ام(کارشناسی پیوسته).به ژنتیک علاقمندم،واس همین میخام بهمن ماه از وزارت علوم ارشد زیست شناسی -گرایش ژنتیک شرکت کنم.هدف اصلیم اینه که برای دکترا برگردم وزارت بهداشت تا مجوز آزمایشگا بگیرم وآزمایشگا بزنم.آیا بنظر شما تصمیمم عاقلانه و درسته؟اصلا این کار شدنیه؟
2)اگر ارشدمو تو وزارت علوم بخونم،برای قبولی در دکترای وزارت بهداشتچیکار باید بکنم؟؟لازمه ارشدمو تو یه دانشگاه خیلی معتبر بخونم؟؟یا اینکه حتما مقاله یا کتاب تالیفی و ... داشته باشم؟؟برا پذیرش دانشجو (بخصوص تو مصاحبه)چه ملاکهایی مدنظره؟؟؟

جواب : رادیولوژی به ژنتیک؟؟!!!

ارسال شده: سه شنبه 30 خرداد 1391, 10:38 am
توسط کارشناس آموزشی
این کار شدنیه ، رقابت در ژنتیک علوم هم زیاده ، آزمایشگاه ژنتیک هم تاسیسش سرمایه خیلی زیادی میخاد ونمیصرفه
2- از الان نگران دکترا نباشید قبولی ارشد از دکتراسختتره
بهتره بیشتر تحقیق کنید

سئوال : رادیولوژی به ژنتیک؟؟!!!

ارسال شده: چهار شنبه 31 خرداد 1391, 4:41 am
توسط sahel.amiry
آخه من به این رشته علاقه دارم.
شما چهرشته ایرو پیشنهادمیکنید؟؟؟

جواب : رادیولوژی به ژنتیک؟؟!!!

ارسال شده: پنج شنبه 1 تیر 1391, 4:11 pm
توسط کارشناس آموزشی
اگرعلاقه دارید بهتره همینوبخوانید