رادیولوژی به ژنتیک؟؟!!!
ارسال شده: سه شنبه 30 خرداد 1391, 4:13 am
سلام،وقتتون بخیر.
1)من فارغ التحصیل رادیولوژی ام(کارشناسی پیوسته).به ژنتیک علاقمندم،واس همین میخام بهمن ماه از وزارت علوم ارشد زیست شناسی -گرایش ژنتیک شرکت کنم.هدف اصلیم اینه که برای دکترا برگردم وزارت بهداشت تا مجوز آزمایشگا بگیرم وآزمایشگا بزنم.آیا بنظر شما تصمیمم عاقلانه و درسته؟اصلا این کار شدنیه؟
2)اگر ارشدمو تو وزارت علوم بخونم،برای قبولی در دکترای وزارت بهداشتچیکار باید بکنم؟؟لازمه ارشدمو تو یه دانشگاه خیلی معتبر بخونم؟؟یا اینکه حتما مقاله یا کتاب تالیفی و ... داشته باشم؟؟برا پذیرش دانشجو (بخصوص تو مصاحبه)چه ملاکهایی مدنظره؟؟؟
1)من فارغ التحصیل رادیولوژی ام(کارشناسی پیوسته).به ژنتیک علاقمندم،واس همین میخام بهمن ماه از وزارت علوم ارشد زیست شناسی -گرایش ژنتیک شرکت کنم.هدف اصلیم اینه که برای دکترا برگردم وزارت بهداشت تا مجوز آزمایشگا بگیرم وآزمایشگا بزنم.آیا بنظر شما تصمیمم عاقلانه و درسته؟اصلا این کار شدنیه؟
2)اگر ارشدمو تو وزارت علوم بخونم،برای قبولی در دکترای وزارت بهداشتچیکار باید بکنم؟؟لازمه ارشدمو تو یه دانشگاه خیلی معتبر بخونم؟؟یا اینکه حتما مقاله یا کتاب تالیفی و ... داشته باشم؟؟برا پذیرش دانشجو (بخصوص تو مصاحبه)چه ملاکهایی مدنظره؟؟؟