صفحه 1 از 1

باکتریولوژی

ارسال شده: جمعه 2 تیر 1391, 12:13 pm
توسط atena
با سلام.
لطف می کنید در مورد رشته باکتری شناسی یه توضیح بدید کدام منابع؟، حجم به نظر زیاد 6 رفرنس و اینکه تو این فرصت باقیمانده قابل خوندن هستند یا نه؟( با وقت حدود 10 ساعت روزانه در سه ماه و نیم ) ،شانس قبولی؟ظرفیت پذیرش چقدره؟، احتمال پذیرش دامپزشکها( بدون مقاله)؟، وزارت بهداشت بهتره یا تربیت مدرس؟ بازار کار؟، احتمال پذیرش هیات علمی؟، کلا رشته مناسبی برای ادامه دادن هست؟ و راهنمایی برای برنامه ریزی درسی و اینکه چطوری 6 تا رفرنس رو با هم بخونم؟ و اینکه حجم رفرنسها ( مثلا در جزوات موسسه چطوریه؟ یعنی حجم جزوه ایمنی در رشته باکتری و ایمنو باهم فرق داره و جزوه ها متفاوتند؟یعنی یه قسمتهایی از جزوه ها حذف شده؟بر چه اساسی حذف می شن؟ اگر نه پس چطور باید زمان رو برای خوندن مدیریت کرد که برای یه رشته ضریب 1 داره و برای یکی ضریب 5!؟) وهر چیز دیگه ای که فکر می کنید در موردش لازمه که بدونم! از اینکه به سوالهای زیادمون پاسخ می دید و وقت می گذارید بی نهایت سپاسگزارم.

سئوال : باکتریولوژی

ارسال شده: جمعه 2 تیر 1391, 12:15 pm
توسط atena
لطفا در مورد کار در آزمایشگاه تشخیص طبی و تاسیس اون هم راهنمایی کنید.ممنون

جواب : باکتریولوژی

ارسال شده: یک شنبه 4 تیر 1391, 5:27 am
توسط کارشناس آموزشی
همون منابع ارشد مثل جاوتزو... کافیه بادانلود دفترچه ارشد - الان بازهم وقت دارید اگر این زمان10 ساعت حتما میتونید جواب بگیرید اگه زبان مشکل نداشته باشید -30نفر ولی امسال به40تا 50میرسه- داشتن دکترای حرفهای مقاله راجبران میکنه - بهداشت بهتره-بازار کارعالی ، احتمال پذیرش هیات علمی قطعی ، کلا رشته مناسبی برای ادامه دادن هست- برای برنامه ریزی درسی و اینکه چطوری 6 تا رفرنس رو با هم بخونید براساس ضرائب زمانبندی کنید وبراسس نمونه سئوالات سالهای قبل مطالعه کنید-حجم رفرنسها که زیاده جزوات موسسه خلاصه ولی کامله -حجم جزوه ایمنی در رشته باکتری و ایمنو باهم فرق نداره چون سئوالات یکیه ولی برا ایمنی علاوه برجزوه رفرنسای ایمنی هم بهتره خونده بشه - سئوال برای ضریب یک ازهمون سئوالات ضریب 5انتخاب میشه
کار در آزمایشگاه تشخیص طبی و تاسیس اون هم امکانپذیر هست درحال حاضر با3دکترای دیگه میتونید تاسیس کنید درآینده تک دکتراهم مجوز میدن

سئوال : باکتریولوژی

ارسال شده: دو شنبه 5 تیر 1391, 2:42 am
توسط atena
ممنون از پاسخ جامع و خوبتون

جواب : باکتریولوژی

ارسال شده: دو شنبه 5 تیر 1391, 3:33 am
توسط کارشناس آموزشی
موفق باشید

سئوال : باکتریولوژی

ارسال شده: دو شنبه 5 تیر 1391, 8:53 am
توسط atena
ممنون.لطف می کنید در مورد میزان درصدها ی این رفرنس ها هم راهنمایی کنید. هر کدام حدودا چقدر باید زد؟

جواب : باکتریولوژی

ارسال شده: سه شنبه 6 تیر 1391, 4:13 am
توسط کارشناس آموزشی
35تا40درصد