باکتریولوژی
ارسال شده: جمعه 2 تیر 1391, 12:13 pm
با سلام.
لطف می کنید در مورد رشته باکتری شناسی یه توضیح بدید کدام منابع؟، حجم به نظر زیاد 6 رفرنس و اینکه تو این فرصت باقیمانده قابل خوندن هستند یا نه؟( با وقت حدود 10 ساعت روزانه در سه ماه و نیم ) ،شانس قبولی؟ظرفیت پذیرش چقدره؟، احتمال پذیرش دامپزشکها( بدون مقاله)؟، وزارت بهداشت بهتره یا تربیت مدرس؟ بازار کار؟، احتمال پذیرش هیات علمی؟، کلا رشته مناسبی برای ادامه دادن هست؟ و راهنمایی برای برنامه ریزی درسی و اینکه چطوری 6 تا رفرنس رو با هم بخونم؟ و اینکه حجم رفرنسها ( مثلا در جزوات موسسه چطوریه؟ یعنی حجم جزوه ایمنی در رشته باکتری و ایمنو باهم فرق داره و جزوه ها متفاوتند؟یعنی یه قسمتهایی از جزوه ها حذف شده؟بر چه اساسی حذف می شن؟ اگر نه پس چطور باید زمان رو برای خوندن مدیریت کرد که برای یه رشته ضریب 1 داره و برای یکی ضریب 5!؟) وهر چیز دیگه ای که فکر می کنید در موردش لازمه که بدونم! از اینکه به سوالهای زیادمون پاسخ می دید و وقت می گذارید بی نهایت سپاسگزارم.
لطف می کنید در مورد رشته باکتری شناسی یه توضیح بدید کدام منابع؟، حجم به نظر زیاد 6 رفرنس و اینکه تو این فرصت باقیمانده قابل خوندن هستند یا نه؟( با وقت حدود 10 ساعت روزانه در سه ماه و نیم ) ،شانس قبولی؟ظرفیت پذیرش چقدره؟، احتمال پذیرش دامپزشکها( بدون مقاله)؟، وزارت بهداشت بهتره یا تربیت مدرس؟ بازار کار؟، احتمال پذیرش هیات علمی؟، کلا رشته مناسبی برای ادامه دادن هست؟ و راهنمایی برای برنامه ریزی درسی و اینکه چطوری 6 تا رفرنس رو با هم بخونم؟ و اینکه حجم رفرنسها ( مثلا در جزوات موسسه چطوریه؟ یعنی حجم جزوه ایمنی در رشته باکتری و ایمنو باهم فرق داره و جزوه ها متفاوتند؟یعنی یه قسمتهایی از جزوه ها حذف شده؟بر چه اساسی حذف می شن؟ اگر نه پس چطور باید زمان رو برای خوندن مدیریت کرد که برای یه رشته ضریب 1 داره و برای یکی ضریب 5!؟) وهر چیز دیگه ای که فکر می کنید در موردش لازمه که بدونم! از اینکه به سوالهای زیادمون پاسخ می دید و وقت می گذارید بی نهایت سپاسگزارم.