فیزیولوژی جانوری
ارسال شده: سه شنبه 19 خرداد 1394, 7:54 am
با سلام
من فارغ التحصیل فیزیولوژی جانوری هستم میخواستم بدونم بهتره توی کدوم یک از رشته های وزارت بهداشت شرکت کنم:
فیزیولوژی ، مهندسی بافت ، نانوفناوری پزشکی ، ایمنی شناسی ، بیولوژی تولید مثل ، زیست فناوری پزشکی ، علوم اعصاب ، علوم سلولی کاربردی ، حشره شناسی پزشکی
اگر امکانش هست برام به ترتیب اولویت بندی کنین
کدوم یکی از این رشته ها در داخل و خارج کشور بازار کار خوبی داره؟
با تشکر
من فارغ التحصیل فیزیولوژی جانوری هستم میخواستم بدونم بهتره توی کدوم یک از رشته های وزارت بهداشت شرکت کنم:
فیزیولوژی ، مهندسی بافت ، نانوفناوری پزشکی ، ایمنی شناسی ، بیولوژی تولید مثل ، زیست فناوری پزشکی ، علوم اعصاب ، علوم سلولی کاربردی ، حشره شناسی پزشکی
اگر امکانش هست برام به ترتیب اولویت بندی کنین
کدوم یکی از این رشته ها در داخل و خارج کشور بازار کار خوبی داره؟
با تشکر