راهنمایی
-
gholizadeh
- پست: 10
- تاریخ عضویت: سه شنبه 28 مرداد 1393, 1:01 pm
راهنمایی
سلام. افرادی که طرح نگذروندن .در صورت قبولی تو آزمون دکتری ،برای ثبت نام چه مدارکی رو باید ارائه کنن
Re: راهنمایی
درود بر شما
بمدت یکسال از فارغ التحصیلی میتونی ارتقا مدرک بدی
بمدت یکسال از فارغ التحصیلی میتونی ارتقا مدرک بدی
-
gholizadeh
- پست: 10
- تاریخ عضویت: سه شنبه 28 مرداد 1393, 1:01 pm
Re: راهنمایی
سلام منظورتون اینه که دانشگاهها این اجازه رو میدن که دانشجو مدارکشو دیر تر بیاره؟برای دانشجوهای رشته هایی مثل پرستاری که طرحشون تموم نشده و با نامه دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد تو آزمون شرکت کردن ،در صورت قبولی تو آزمون ،نیازی نیست که مدارک تعیین کننده وضعیت طرح بیارن ؟این افراد مشکلی برای ثبت نام پیدا نمیکنند؟
Re: راهنمایی
درود بر شما
شما یک سال فرصت داری مدرک خود را ارتقا بدی و در این مدت نیازی به گذروندن طرح نداری و محدودیتی برات ایجاد نمیکنن
شما یک سال فرصت داری مدرک خود را ارتقا بدی و در این مدت نیازی به گذروندن طرح نداری و محدودیتی برات ایجاد نمیکنن
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: Bing [Bot] و 3 مهمان