صفحه 1 از 1
راهنمایی
ارسال شده: یک شنبه 11 مرداد 1394, 6:18 pm
توسط gholizadeh
سلام. افرادی که طرح نگذروندن .در صورت قبولی تو آزمون دکتری ،برای ثبت نام چه مدارکی رو باید ارائه کنن
Re: راهنمایی
ارسال شده: دو شنبه 12 مرداد 1394, 5:40 am
توسط مشاور
درود بر شما
بمدت یکسال از فارغ التحصیلی میتونی ارتقا مدرک بدی
Re: راهنمایی
ارسال شده: سه شنبه 13 مرداد 1394, 7:42 am
توسط gholizadeh
سلام منظورتون اینه که دانشگاهها این اجازه رو میدن که دانشجو مدارکشو دیر تر بیاره؟برای دانشجوهای رشته هایی مثل پرستاری که طرحشون تموم نشده و با نامه دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد تو آزمون شرکت کردن ،در صورت قبولی تو آزمون ،نیازی نیست که مدارک تعیین کننده وضعیت طرح بیارن ؟این افراد مشکلی برای ثبت نام پیدا نمیکنند؟
Re: راهنمایی
ارسال شده: سه شنبه 13 مرداد 1394, 11:48 am
توسط مشاور
درود بر شما
شما یک سال فرصت داری مدرک خود را ارتقا بدی و در این مدت نیازی به گذروندن طرح نداری و محدودیتی برات ایجاد نمیکنن