صفحه 1 از 1

راهنمایی

ارسال شده: چهار شنبه 12 خرداد 1395, 3:15 pm
توسط gholizadeh
سلام .برای ثبت نام آزمون دکتری ارسال فرم شماره (1) مخصوص دانشجویان ترم آخر به صورت اسکن شده و توسط خود داوطلب کافیه؟ یا باید از طرف دانشگاه هم ارسال بشه

Re: راهنمایی

ارسال شده: پنج شنبه 13 خرداد 1395, 4:18 am
توسط کارشناس آموزشی
سلام
فرقی نداره خودتون بفرستیدبهتره