راهنمایی
ارسال شده: چهار شنبه 12 خرداد 1395, 3:15 pm
سلام .برای ثبت نام آزمون دکتری ارسال فرم شماره (1) مخصوص دانشجویان ترم آخر به صورت اسکن شده و توسط خود داوطلب کافیه؟ یا باید از طرف دانشگاه هم ارسال بشه
توجه : پاسخهای سوالات شما نظرات اساتید وکارشناسان آموزشی موسسه میباشد وموسسه هیچگونه مسئولیتی در خصوص مشاوره های داده شده ندارد. تماس با ما : 02188801465
http://www.mui.ir/forum/