عذرخواهی از داوطلبین سلولی کاربودی
عذرخواهی از داوطلبین سلولی کاربودی
سلام بچه ها شرمنده اشتباهیی شده..امیدوارم بچه منو ببخشنن.این ارقامم برا ایمنی ست. نه سلولی .بقیه هم یه شوخی ساده بود. زیادحرفای بقیه رو جدی نگیرید درضمن امتحان مرداده. 
Re: عذرخواهی از داوطلبین سلولی کاربودی
اشكالي نداره موفق باشيد
-
مریم معصومی
- پست: 27
- تاریخ عضویت: سه شنبه 30 آذر 1395, 4:45 pm
Re: عذرخواهی از داوطلبین سلولی کاربودی
سلام مریم خانم.خوبی عزیزم.خیلی وقته مطالعه رو شروع کردی؟؟من میخوام الان شروکنم میشه؟؟؟؟
-
مریم معصومی
- پست: 27
- تاریخ عضویت: سه شنبه 30 آذر 1395, 4:45 pm
Re: عذرخواهی از داوطلبین سلولی کاربودی
خواهش میکنم راهنمایی کن.موفق باشی اولین ساله شرکت میکنی؟؟
Re: عذرخواهی از داوطلبین سلولی کاربودی
سلام عزيزم از شهريور شروع كردم ولي دير نيست چون من پارسال بيوتكنوشركت كردم كلا تغيير رشته دادم ترم سه ليسانس بافت و جنين خونده بودم اصلا همه رو فراموش كرده بودم خيلي زمان برد نه دير نيست ٥ماه فرصت داري خيلي خا تاره شروع كردن
-
مریم معصومی
- پست: 27
- تاریخ عضویت: سه شنبه 30 آذر 1395, 4:45 pm
Re: عذرخواهی از داوطلبین سلولی کاربودی
ممنون عزیزم متشکرم ازراهنماییت.تو الان همه رو تموم کردی؟؟؟خونوهم خوندی؟؟یعنی خیلی زمان میبره؟؟شما عزیزم روزی باچندساعت مطالعه تونستی همه رو تموم کردی؟؟؟منابع چیا خوندی؟؟من ازالن شروع کنم نمیدونم چی بخونم؟؟
-
مریم معصومی
- پست: 27
- تاریخ عضویت: سه شنبه 30 آذر 1395, 4:45 pm
Re: عذرخواهی از داوطلبین سلولی کاربودی
خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید. خیلی استرس دارم
-
مریم معصومی
- پست: 27
- تاریخ عضویت: سه شنبه 30 آذر 1395, 4:45 pm
Re: عذرخواهی از داوطلبین سلولی کاربودی
بیوتکنو مصاحبه رفته بودی؟؟ببخشید جسارته رتبت چند بود؟؟اون رشته سخته یااین؟؟
-
مریم معصومی
- پست: 27
- تاریخ عضویت: سه شنبه 30 آذر 1395, 4:45 pm
Re: عذرخواهی از داوطلبین سلولی کاربودی
مگه ازمون چندمه؟؟؟
Re: عذرخواهی از داوطلبین سلولی کاربودی
نه رتبم نزديك مجاز بودم ولي نرسيد من رفرنس ميخونم بيوتكنو تعداد شركت كننده زياد بود ايمني و جنين و بافت رو خوندم ولي بايد خيلي مرور كنيم با يه بار نميشه ايمني عقيل ميخونم بافت جان كوئيرا و جنين لانگمن پاتو هنوز نخوندم ولي رابينز عموميشو هماتو هاف براند ولي هنوز كتابشو نگرفتم
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 1 مهمان