صفحه 1 از 3
عذرخواهی از داوطلبین سلولی کاربودی
ارسال شده: سه شنبه 30 آذر 1395, 6:29 am
توسط الپای
سلام بچه ها شرمنده اشتباهیی شده..امیدوارم بچه منو ببخشنن.این ارقامم برا ایمنی ست. نه سلولی .بقیه هم یه شوخی ساده بود. زیادحرفای بقیه رو جدی نگیرید درضمن امتحان مرداده.

Re: عذرخواهی از داوطلبین سلولی کاربودی
ارسال شده: سه شنبه 30 آذر 1395, 9:24 pm
توسط mMaryam
اشكالي نداره موفق باشيد
Re: عذرخواهی از داوطلبین سلولی کاربودی
ارسال شده: چهار شنبه 1 دی 1395, 9:44 am
توسط مریم معصومی
سلام مریم خانم.خوبی عزیزم.خیلی وقته مطالعه رو شروع کردی؟؟من میخوام الان شروکنم میشه؟؟؟؟
Re: عذرخواهی از داوطلبین سلولی کاربودی
ارسال شده: چهار شنبه 1 دی 1395, 9:45 am
توسط مریم معصومی
خواهش میکنم راهنمایی کن.موفق باشی اولین ساله شرکت میکنی؟؟
Re: عذرخواهی از داوطلبین سلولی کاربودی
ارسال شده: چهار شنبه 1 دی 1395, 4:10 pm
توسط mMaryam
سلام عزيزم از شهريور شروع كردم ولي دير نيست چون من پارسال بيوتكنوشركت كردم كلا تغيير رشته دادم ترم سه ليسانس بافت و جنين خونده بودم اصلا همه رو فراموش كرده بودم خيلي زمان برد نه دير نيست ٥ماه فرصت داري خيلي خا تاره شروع كردن
Re: عذرخواهی از داوطلبین سلولی کاربودی
ارسال شده: چهار شنبه 1 دی 1395, 4:25 pm
توسط مریم معصومی
ممنون عزیزم متشکرم ازراهنماییت.تو الان همه رو تموم کردی؟؟؟خونوهم خوندی؟؟یعنی خیلی زمان میبره؟؟شما عزیزم روزی باچندساعت مطالعه تونستی همه رو تموم کردی؟؟؟منابع چیا خوندی؟؟من ازالن شروع کنم نمیدونم چی بخونم؟؟
Re: عذرخواهی از داوطلبین سلولی کاربودی
ارسال شده: چهار شنبه 1 دی 1395, 4:26 pm
توسط مریم معصومی
خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید. خیلی استرس دارم
Re: عذرخواهی از داوطلبین سلولی کاربودی
ارسال شده: چهار شنبه 1 دی 1395, 4:27 pm
توسط مریم معصومی
بیوتکنو مصاحبه رفته بودی؟؟ببخشید جسارته رتبت چند بود؟؟اون رشته سخته یااین؟؟
Re: عذرخواهی از داوطلبین سلولی کاربودی
ارسال شده: چهار شنبه 1 دی 1395, 4:28 pm
توسط مریم معصومی
مگه ازمون چندمه؟؟؟
Re: عذرخواهی از داوطلبین سلولی کاربودی
ارسال شده: چهار شنبه 1 دی 1395, 4:36 pm
توسط mMaryam
نه رتبم نزديك مجاز بودم ولي نرسيد من رفرنس ميخونم بيوتكنو تعداد شركت كننده زياد بود ايمني و جنين و بافت رو خوندم ولي بايد خيلي مرور كنيم با يه بار نميشه ايمني عقيل ميخونم بافت جان كوئيرا و جنين لانگمن پاتو هنوز نخوندم ولي رابينز عموميشو هماتو هاف براند ولي هنوز كتابشو نگرفتم