تعیین رشته

ahmad12222
پست: 8
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 تیر 1391, 4:12 am

تعیین رشته

پستتوسط ahmad12222 » پنج شنبه 22 تیر 1391, 4:39 am

سلام
فارغ التحصیل ارشد بافت شناسی، بهتره کداوم رشته رو انتخاب کنم؟بیولوژی تولید مثل یا مهندسی بافت یا علوم اعصاب؟
سپاسگزارم

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

جواب : تعیین رشته

پستتوسط کارشناس آموزشی » شنبه 24 تیر 1391, 3:36 am

مهندسی بافت بهتره بیولوژی قبولیش سخته اعصاب کاربردنداره


بازگشت به “دکترای تخصصی”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 3 مهمان