تعیین رشته
ارسال شده: پنج شنبه 22 تیر 1391, 4:39 am
سلام
فارغ التحصیل ارشد بافت شناسی، بهتره کداوم رشته رو انتخاب کنم؟بیولوژی تولید مثل یا مهندسی بافت یا علوم اعصاب؟
سپاسگزارم
فارغ التحصیل ارشد بافت شناسی، بهتره کداوم رشته رو انتخاب کنم؟بیولوژی تولید مثل یا مهندسی بافت یا علوم اعصاب؟
سپاسگزارم