صفحه 1 از 3

پزشکی مولکولی

ارسال شده: یک شنبه 7 خرداد 1396, 5:15 pm
توسط deli
با سلام خدمت کارشناس محترم اگه امکانش باشه لطفا تعداد شرکت کنندگان رشته پزشکی مولکولی رو در سال های مختلف بذارید و هم اینکه با چه میانگینی امکان قبولی هست تعداد شرکت کنندگان در سال های اخیر بیشتر شده یا کمتر

Re: پزشکی مولکولی

ارسال شده: یک شنبه 7 خرداد 1396, 7:34 pm
توسط سارا1212
سلام
شما امسال امتحان دادید پزشکی مولکولی؟ راضی بودید؟
میشه بپرسم ارشدتون چی بوده؟

Re: پزشکی مولکولی

ارسال شده: یک شنبه 7 خرداد 1396, 7:44 pm
توسط کارشناس آموزشی
سلام
از سالهای قبل که آماری نداریم ولی معمولا ظرفیتها روبه افزایش اند -میانگین هم باید بالای 50باشه

Re: پزشکی مولکولی

ارسال شده: دو شنبه 8 خرداد 1396, 9:16 am
توسط deli
سلام نه من هنوز امتحان ندادم میخوام امسال شرکت کنم میخواستم بدونم وضعیت چه جوریه امکان قبولی راحته یا سخت شما امتحان دادید؟ چه طور بود درصداتون در چه حدیه ارشد من حشره شناسیه

Re: پزشکی مولکولی

ارسال شده: دو شنبه 8 خرداد 1396, 6:09 pm
توسط سارا1212
deli نوشته شده:سلام نه من هنوز امتحان ندادم میخوام امسال شرکت کنم میخواستم بدونم وضعیت چه جوریه امکان قبولی راحته یا سخت شما امتحان دادید؟ چه طور بود درصداتون در چه حدیه ارشد من حشره شناسیه

سلام من قبولیش قبلا راحت بود ولی جدیدا سخت شده.
من خوب نبودم :cry: حدود 45 درصد بود میانگینم همه دوستام از من بهتر بودن. بعید میدونم امسال قبول شم. خیلی ناراحتم.

Re: پزشکی مولکولی

ارسال شده: دو شنبه 8 خرداد 1396, 6:26 pm
توسط سارا1212
من خیلی خوب خونده بودم ولی نمره منفی زیاد داشتم گیج بازی در اوردم وگرنه خیلی بهتر میشدم. از روزی که کلید اعلام شده دارم گریه میکنم امسال میترسم حتی مجاز هم نشم. چشام پف کرده از بس گریه کردم. گند زدم امسال.

Re: پزشکی مولکولی

ارسال شده: دو شنبه 8 خرداد 1396, 7:11 pm
توسط زهرا ژنتیک
سلام من خیلی خانده بودم ولی بی دقتی زیاد داشتم خیلی خیلی ناراحتم
ی لطف میکنید درصد هاتون رو بگید

Re: پزشکی مولکولی

ارسال شده: دو شنبه 8 خرداد 1396, 7:12 pm
توسط زهرا ژنتیک
میشه لینک گروه تلگرام بدید

Re: پزشکی مولکولی

ارسال شده: سه شنبه 9 خرداد 1396, 6:56 am
توسط deli
سارا1212 نوشته شده:من خیلی خوب خونده بودم ولی نمره منفی زیاد داشتم گیج بازی در اوردم وگرنه خیلی بهتر میشدم. از روزی که کلید اعلام شده دارم گریه میکنم امسال میترسم حتی مجاز هم نشم. چشام پف کرده از بس گریه کردم. گند زدم امسال.

نگران نباشید ایشالا که قبول میشید بهر حال 45 به 50 نزدیکه خیلی ها هم ازمایشی شرکت میکنن و رقیب جدی نیستند میتونم بپرسم شما از چه منابعی استفاده میکنید؟ ازمون زبانتون چی بود؟ به نظرتون من همینو بخونم یا رشته دیگه ای شرکت کنم؟

Re: پزشکی مولکولی

ارسال شده: سه شنبه 9 خرداد 1396, 3:28 pm
توسط nazanin.m
سلام بر همگی من هم پزشکی مولکولی هستم. سارا جان عزیزم اصلا نگران نباش من شما رو میشناسم سر جلسه با هم اشنا شدیم سارا جان یادت هست؟
به نظرم شما دعوت میشید مصاحبه چون تا جایی که من یادمه شما هیچ درسی رو صفر نزدی و این خیلی مهمه تو محاسبه نمره تراز که داوطلب درسی رو صفر نزنه چون اگه صفر بزنی خیلی تراز و رتبه ت میاد پایین پس برا شما جای نگرانی نیست. خیالت راحت عزیزم. ان شالله که دعوت میشید.