مدرک دکترای شهریه پرداز
ارسال شده: یک شنبه 26 شهریور 1396, 3:31 pm
باسلام خدمت کارشناس محترم
بنده دکترای بهداشت باروری شهریه پرداز قبول شدم. اولین سوال بنده این ه که بنده با رتبه کتبی ۴ و داشتن ۳تا مقاله اندکس is I وpub med و فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران با معدل ۱۸/۳۵ و سابقه تدریس در دانشگاه تیپ ۱ و نمره زبان ۶۰ رتبه کل م رو ۲۹ دادن!!!!
آیا در صورت اعتراض به سازمان سنجش به آن رسیدگی می شود؟؟
آیا مدرک شهریه پرداز برای جذب هئیت علمی شدن مشکل ساز نیست و کلمه بین الملل سابق یا پردیس یا با پرداخت شهریه در آن قید می شود؟
بنظر شما برای سال آینده شرکت کنم یا همین قبولی را ادامه بدم؟
بنده دکترای بهداشت باروری شهریه پرداز قبول شدم. اولین سوال بنده این ه که بنده با رتبه کتبی ۴ و داشتن ۳تا مقاله اندکس is I وpub med و فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران با معدل ۱۸/۳۵ و سابقه تدریس در دانشگاه تیپ ۱ و نمره زبان ۶۰ رتبه کل م رو ۲۹ دادن!!!!
آیا در صورت اعتراض به سازمان سنجش به آن رسیدگی می شود؟؟
آیا مدرک شهریه پرداز برای جذب هئیت علمی شدن مشکل ساز نیست و کلمه بین الملل سابق یا پردیس یا با پرداخت شهریه در آن قید می شود؟
بنظر شما برای سال آینده شرکت کنم یا همین قبولی را ادامه بدم؟