صفحه 1 از 3

سهمیه

ارسال شده: سه شنبه 19 شهریور 1398, 4:47 am
توسط شکوه
سلام سوال من در مورد سهمیه ها هست سهمیه های5 درصدی علاوه بر سهمیه های جانباز و ایثارگرو شهید .. هست؟ به چه صورت هست؟ چه تعداد ظرفیت ها رو اینها میگیرند؟

Re: سهمیه

ارسال شده: پنج شنبه 21 شهریور 1398, 2:21 pm
توسط کارشناس آموزشی
سلام
خیر همان ایثارگرانه
ظرفیت انحصاری ندارند

Re: سهمیه

ارسال شده: جمعه 22 شهریور 1398, 3:45 am
توسط شکوه
سهمیه ۵ درصدی گویا باید فقط ۵۰ درصد نمره اخرین فرد قبولی با سهمیه ازاد رو بیاره(سهمیه۲۵ درصدی بماند..) این اخرین فرد با سهمیه ازاد چطور مشخص میشه؟ پارسال از حدود۲۸نفر پذیرش در دکترای باکتری درکارنامه بالاترین رتبه اخرین فرد قبول با سهمیه ازاد ۱۶ بود یعنی بقیه سهمیه دارها بودند؟؟!

Re: سهمیه

ارسال شده: جمعه 22 شهریور 1398, 3:55 pm
توسط lili386887
سهمیه پنج درصد یعنی فرضا اگر ظرفیت رشته ای بیست نفر باشه یک نفر به اینها تعلق میگیره و در مورد بیست و پنج درصد میشه چهار نفر و مابقی به سهمیه آزاد تعلق داره که در اینمورد پانزده نفر میشه

Re: سهمیه

ارسال شده: جمعه 22 شهریور 1398, 4:16 pm
توسط scale_libra1
lili386887 نوشته شده:سهمیه پنج درصد یعنی فرضا اگر ظرفیت رشته ای بیست نفر باشه یک نفر به اینها تعلق میگیره و در مورد بیست و پنج درصد میشه چهار نفر و مابقی به سهمیه آزاد تعلق داره که در اینمورد پانزده نفر میشه


سلام، منظور از 5درصد ظرفیت یک رشته، ظرفیت روزانه و شبانه آن روی هم هست یا فقط روزانه؟ یا 5 درصد جداگانه به روزانه و شبانه تعلق میگیره؟

Re: سهمیه

ارسال شده: جمعه 22 شهریور 1398, 4:59 pm
توسط lili386887
پنج درصد روزانه جدا.پنج درصد مازاد جدا

Re: سهمیه

ارسال شده: شنبه 23 شهریور 1398, 6:25 am
توسط شکوه
lili386887 نوشته شده:سهمیه پنج درصد یعنی فرضا اگر ظرفیت رشته ای بیست نفر باشه یک نفر به اینها تعلق میگیره و در مورد بیست و پنج درصد میشه چهار نفر و مابقی به سهمیه آزاد تعلق داره که در اینمورد پانزده نفر میشه

ممنونم از راهنماییتون پس حد اقل 6 نفر از این 20 نفر از این دو سهمیه فقط استفاده می کنند.

Re: سهمیه

ارسال شده: شنبه 23 شهریور 1398, 7:22 am
توسط lili386887
خواهش می کنم.البته بجز این سهمیه استعدادای درخشان هم هست که ده درصده :|

Re: سهمیه

ارسال شده: شنبه 23 شهریور 1398, 3:02 pm
توسط شکوه
lili386887 نوشته شده:خواهش می کنم.البته بجز این سهمیه استعدادای درخشان هم هست که ده درصده :|

خوب تا اینجا نصف ظرفیت پر شد... خدا به خیر کنه

Re: سهمیه

ارسال شده: شنبه 23 شهریور 1398, 3:38 pm
توسط scale_libra1
شکوه نوشته شده:
lili386887 نوشته شده:خواهش می کنم.البته بجز این سهمیه استعدادای درخشان هم هست که ده درصده :|

خوب تا اینجا نصف ظرفیت پر شد... خدا به خیر کنه


البته یه چیزی رو هم در نظر بگیرین عموما تعداد افراد سهیمه دار که مصاحبه میشن از تعداد ظرفیتی که بهشون تعلق میگیره کمتره، مثلا ممکنه کلا دو نفر باشن. که در اینصورت باقی سهمیه با آزاد پر میشه.