بازار کار

4960063602
پست: 19
تاریخ عضویت: جمعه 23 تیر 1396, 4:37 am

بازار کار

پستتوسط 4960063602 » دو شنبه 23 مرداد 1396, 5:24 am

سلام
بازار ‌کار انگل شناسی چطوره؟؟؟میشه با ارشدش تو آزمایشگاه مشغول شد؟؟؟؟؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

Re: بازار کار

پستتوسط کارشناس آموزشی » دو شنبه 23 مرداد 1396, 6:36 am

سلام
خوبه - بله میشه


بازگشت به “کارشناسی ارشد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: Bing [Bot], Google [Bot] و 5 مهمان