زیست شناسی ګرایش جانوری در وزارت بهداشت

sepideh
پست: 22
تاریخ عضویت: چهار شنبه 29 شهریور 1391, 11:50 am

زیست شناسی ګرایش جانوری در وزارت بهداشت

پستتوسط sepideh » دو شنبه 15 آبان 1391, 9:56 pm

سلام
من مدرک کارشناسی زیست جانوری دارم میخواستم بدونم ۱-بهترین رشته ی وزارت بهداشت برای رشته من چیه؟
۲-در کدوم رشته ی این سازمان قبولی راحتتره ؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

جواب: زیست شناسی ګرایش جانوری در وزارت بهداشت

پستتوسط کارشناس آموزشی » سه شنبه 16 آبان 1391, 6:43 am

بیوشیمی بالینی ازنظر کاربرد-فیزیولوژی راحتی قبولی

sepideh
پست: 22
تاریخ عضویت: چهار شنبه 29 شهریور 1391, 11:50 am

جواب: زیست شناسی ګرایش جانوری در وزارت بهداشت

پستتوسط sepideh » سه شنبه 16 آبان 1391, 8:32 am

چه رشته ای میشه شرکت کرد که توش بیو شیمی نباشه؟

sepideh
پست: 22
تاریخ عضویت: چهار شنبه 29 شهریور 1391, 11:50 am

جواب: زیست شناسی ګرایش جانوری در وزارت بهداشت

پستتوسط sepideh » سه شنبه 16 آبان 1391, 8:35 am

منظورم برای منابعش هست

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

جواب : زیست شناسی ګرایش جانوری در وزارت بهداشت

پستتوسط کارشناس آموزشی » پنج شنبه 18 آبان 1391, 9:43 am

آناتومی ،بیوتکنوپزشکی

sepideh
پست: 22
تاریخ عضویت: چهار شنبه 29 شهریور 1391, 11:50 am

جواب: زیست شناسی ګرایش جانوری در وزارت بهداشت

پستتوسط sepideh » پنج شنبه 18 آبان 1391, 9:58 am

من ژنتیک رو انتخاب کردم
بازار کارش چطوره؟ آیا رشته ی خوبی هست؟
برای ژنتیک وزارت بهداشت هنوز وقت هست؟رشته ی سختیه و من هنوز شروع نکردم
ضمنا دانشجو ارشد هم هستم. میشه به قبولی امیدوار بود؟؟؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

جواب: زیست شناسی ګرایش جانوری در وزارت بهداشت

پستتوسط کارشناس آموزشی » پنج شنبه 18 آبان 1391, 10:24 am

بازار کارش خوبه و رشته ی خوبیم هست
برای ژنتیک وزارت بهداشت هنوز وقت هست- بله رشته ی سختیه
بله میشه به قبولی امیدوار بود

sepideh
پست: 22
تاریخ عضویت: چهار شنبه 29 شهریور 1391, 11:50 am

جواب: زیست شناسی ګرایش جانوری در وزارت بهداشت

پستتوسط sepideh » جمعه 19 آبان 1391, 8:01 am

میشه بجای بسته آموزشی ژنتیک انسانی از ژنتیک وزارت علوم استفاده کرد؟

کارشناس آموزشی
مدیر سایت
پست: 21680
تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm

جواب: زیست شناسی ګرایش جانوری در وزارت بهداشت

پستتوسط کارشناس آموزشی » جمعه 19 آبان 1391, 3:44 pm

بله ولی برای ژنتیک پزشکیوبیماریهارو هم باید بخونید


بازگشت به “کارشناسی ارشد”

چه کسی حاضر است؟

کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 10 مهمان