سلام
من مدرک کارشناسی زیست جانوری دارم میخواستم بدونم ۱-بهترین رشته ی وزارت بهداشت برای رشته من چیه؟
۲-در کدوم رشته ی این سازمان قبولی راحتتره ؟
زیست شناسی ګرایش جانوری در وزارت بهداشت
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
جواب: زیست شناسی ګرایش جانوری در وزارت بهداشت
بیوشیمی بالینی ازنظر کاربرد-فیزیولوژی راحتی قبولی
جواب: زیست شناسی ګرایش جانوری در وزارت بهداشت
چه رشته ای میشه شرکت کرد که توش بیو شیمی نباشه؟
جواب: زیست شناسی ګرایش جانوری در وزارت بهداشت
منظورم برای منابعش هست
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
جواب : زیست شناسی ګرایش جانوری در وزارت بهداشت
آناتومی ،بیوتکنوپزشکی
جواب: زیست شناسی ګرایش جانوری در وزارت بهداشت
من ژنتیک رو انتخاب کردم
بازار کارش چطوره؟ آیا رشته ی خوبی هست؟
برای ژنتیک وزارت بهداشت هنوز وقت هست؟رشته ی سختیه و من هنوز شروع نکردم
ضمنا دانشجو ارشد هم هستم. میشه به قبولی امیدوار بود؟؟؟
بازار کارش چطوره؟ آیا رشته ی خوبی هست؟
برای ژنتیک وزارت بهداشت هنوز وقت هست؟رشته ی سختیه و من هنوز شروع نکردم
ضمنا دانشجو ارشد هم هستم. میشه به قبولی امیدوار بود؟؟؟
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
جواب: زیست شناسی ګرایش جانوری در وزارت بهداشت
بازار کارش خوبه و رشته ی خوبیم هست
برای ژنتیک وزارت بهداشت هنوز وقت هست- بله رشته ی سختیه
بله میشه به قبولی امیدوار بود
برای ژنتیک وزارت بهداشت هنوز وقت هست- بله رشته ی سختیه
بله میشه به قبولی امیدوار بود
جواب: زیست شناسی ګرایش جانوری در وزارت بهداشت
میشه بجای بسته آموزشی ژنتیک انسانی از ژنتیک وزارت علوم استفاده کرد؟
-
کارشناس آموزشی
- مدیر سایت
- پست: 21680
- تاریخ عضویت: پنج شنبه 22 دی 1390, 1:18 pm
جواب: زیست شناسی ګرایش جانوری در وزارت بهداشت
بله ولی برای ژنتیک پزشکیوبیماریهارو هم باید بخونید
چه کسی حاضر است؟
کاربران حاضر در این انجمن: کاربر جدیدی وجود ندارد. و 10 مهمان