صفحه 1 از 1

مشاوره

ارسال شده: چهار شنبه 15 شهریور 1391, 5:48 pm
توسط محمد
سلام خسته نباشيد
كسي كه رشته علوم تربيتي گرايش مديريت و برنامه ريزي آموزشي تمام كرده باشه بهتر تو چه رشته اي ادامه تحصيل بده البته تو مقطع ارشد.
ممنون ميشم راهنمايي كنين.

جواب: مشاوره

ارسال شده: پنج شنبه 16 شهریور 1391, 2:42 pm
توسط کارشناس آموزشی
آموزش بهداشت

سئوال : مشاوره

ارسال شده: شنبه 18 شهریور 1391, 5:07 pm
توسط محمد
شرمنده آموزش بهداشت تو چه جا هايي كار ميكنن.

جواب: مشاوره

ارسال شده: یک شنبه 19 شهریور 1391, 3:15 pm
توسط کارشناس آموزشی
در خانه های بهداشت

سئوال : مشاوره

ارسال شده: چهار شنبه 29 شهریور 1391, 8:38 am
توسط مجتبی
سلام.ببخشید به نظر شما می ارزه ارشد بیوتک پزشکی شرکت کرد و برای دکترای اون وارد یکی از رشته های قارچ، باکتری، ویروس، انگلشناسی دامپزشکی، فارماکولوژی دام، بافت شناسی دام شد؟ کدامیک بازار بهتری دارند و به کدامیک راحتتر میشه از ارشد بیوتک وارد شد؟ خیلی خیلی ممنونم

جواب: مشاوره

ارسال شده: چهار شنبه 29 شهریور 1391, 8:41 am
توسط کارشناس آموزشی
بله میارزه البته انگلشناسی دامپزشکی، فارماکولوژی دام، بافت شناسی دام رومیتونید شرکت کنید ولی بهتره برای دکترا بیوتک پزشکی ودارویی راشرکت کنید

سئوال : مشاوره

ارسال شده: چهار شنبه 29 شهریور 1391, 10:08 am
توسط مجتبی
سلام. خیلی ببخشید ولی میگن که بیو اصلا بازار نداره و قبولیشم سخته. به نظر شما بیو از رشته هایی مثل انگل دام یا باکتری و قارچ بهتره؟ واینکه به نظر شما بیو دارویی بهتره یا بیو پزشکی؟ خیلی متشکرم

جواب: مشاوره

ارسال شده: چهار شنبه 29 شهریور 1391, 2:37 pm
توسط کارشناس آموزشی
بله خیلی بهتره - بیوپزشکی

سئوال : مشاوره

ارسال شده: شنبه 1 مهر 1391, 6:03 pm
توسط اشکی
سلام.ارشد بیوتکنولوزی پزشکی بهتره یا پرستاری

جواب : مشاوره

ارسال شده: یک شنبه 2 مهر 1391, 12:04 pm
توسط کارشناس آموزشی
پرستاری