صفحه 1 از 1

زیست شناسی ګرایش جانوری در وزارت بهداشت

ارسال شده: دو شنبه 15 آبان 1391, 9:56 pm
توسط sepideh
سلام
من مدرک کارشناسی زیست جانوری دارم میخواستم بدونم ۱-بهترین رشته ی وزارت بهداشت برای رشته من چیه؟
۲-در کدوم رشته ی این سازمان قبولی راحتتره ؟

جواب: زیست شناسی ګرایش جانوری در وزارت بهداشت

ارسال شده: سه شنبه 16 آبان 1391, 6:43 am
توسط کارشناس آموزشی
بیوشیمی بالینی ازنظر کاربرد-فیزیولوژی راحتی قبولی

جواب: زیست شناسی ګرایش جانوری در وزارت بهداشت

ارسال شده: سه شنبه 16 آبان 1391, 8:32 am
توسط sepideh
چه رشته ای میشه شرکت کرد که توش بیو شیمی نباشه؟

جواب: زیست شناسی ګرایش جانوری در وزارت بهداشت

ارسال شده: سه شنبه 16 آبان 1391, 8:35 am
توسط sepideh
منظورم برای منابعش هست

جواب : زیست شناسی ګرایش جانوری در وزارت بهداشت

ارسال شده: پنج شنبه 18 آبان 1391, 9:43 am
توسط کارشناس آموزشی
آناتومی ،بیوتکنوپزشکی

جواب: زیست شناسی ګرایش جانوری در وزارت بهداشت

ارسال شده: پنج شنبه 18 آبان 1391, 9:58 am
توسط sepideh
من ژنتیک رو انتخاب کردم
بازار کارش چطوره؟ آیا رشته ی خوبی هست؟
برای ژنتیک وزارت بهداشت هنوز وقت هست؟رشته ی سختیه و من هنوز شروع نکردم
ضمنا دانشجو ارشد هم هستم. میشه به قبولی امیدوار بود؟؟؟

جواب: زیست شناسی ګرایش جانوری در وزارت بهداشت

ارسال شده: پنج شنبه 18 آبان 1391, 10:24 am
توسط کارشناس آموزشی
بازار کارش خوبه و رشته ی خوبیم هست
برای ژنتیک وزارت بهداشت هنوز وقت هست- بله رشته ی سختیه
بله میشه به قبولی امیدوار بود

جواب: زیست شناسی ګرایش جانوری در وزارت بهداشت

ارسال شده: جمعه 19 آبان 1391, 8:01 am
توسط sepideh
میشه بجای بسته آموزشی ژنتیک انسانی از ژنتیک وزارت علوم استفاده کرد؟

جواب: زیست شناسی ګرایش جانوری در وزارت بهداشت

ارسال شده: جمعه 19 آبان 1391, 3:44 pm
توسط کارشناس آموزشی
بله ولی برای ژنتیک پزشکیوبیماریهارو هم باید بخونید