صفحه 1 از 1

مشاوره

ارسال شده: یک شنبه 28 آبان 1391, 9:03 pm
توسط asal
سلام.من پرستار طرحیم.میخوام برا ارشد تغییر رشته بدم.نمیدونم برا ارشد از بین رشته های تغذیه و بیوتکنولوزی پزشکی و فیزیولوزی و روانشناسی موندم کدومو انتخاب کنم؟ علاقه م به هر 4 تاشون به یه اندازه ست.آینده شغلی کدوم بهتره؟ و احتمال قبولیم تو کدوم بیشتره؟

جواب: مشاوره

ارسال شده: دو شنبه 29 آبان 1391, 9:19 am
توسط کارشناس آموزشی
فیزیولوزی ازنظر قبولی بهتره اونای دیگه قبولیشون خلی سخته نهایش برای دکتراتغییر رشته میدید