صفحه 1 از 1
تغییر رشته
ارسال شده: سه شنبه 21 آذر 1391, 5:14 pm
توسط asal
سلام خسته نباشید.من پرستار طرحی هستم خواستم بدونم بعد تموم شدن طرحم میتونم از ژنتیک انسانی کنکور کارشناسی ارشد بدم؟؟ اگه فقط بسته های اموزشی موسسه رو بخونم کافیه؟ شانس قبول شدن دارم؟
جواب: تغییر رشته
ارسال شده: چهار شنبه 22 آذر 1391, 2:08 pm
توسط کارشناس آموزشی
ژنتیک انسانی نمیتونید شرکت کنید-رشته نزدیک به ژنتیک بیوتکنولوژیه - بله بسته کافیه- سخته ولی امکان داره
جواب: تغییر رشته
ارسال شده: چهار شنبه 22 آذر 1391, 8:58 pm
توسط sepideh
سلام من ارشد فیزیولوژی جانوری آزاد میخونم همزمان دارم برای کنکور ژنتیک وزارت بهداشت هم میخونم آیا انصراف بدم؟
جواب: تغییر رشته
ارسال شده: جمعه 24 آذر 1391, 9:26 am
توسط کارشناس آموزشی
بهتره بجای ارشد به فکر دکتری باشید ژنتیک هم قبولیش سخته
جواب: تغییر رشته
ارسال شده: جمعه 24 آذر 1391, 8:09 pm
توسط sepideh
آخه من رشته ی فیزیو رو دوست ندارم و جزوات معین و کلی کتاب برای ژنتیک خریدم با این شرایط چی کار کنم؟
جواب: تغییر رشته
ارسال شده: شنبه 25 آذر 1391, 3:35 am
توسط کارشناس آموزشی
پس همین ژنتیک روبخوانید اگر علاقه زیادی دارید
جواب: تغییر رشته
ارسال شده: شنبه 25 آذر 1391, 11:01 am
توسط sepideh
خوب پس با این حساب به نظر شما انصراف بدم یا نه؟
جواب: تغییر رشته
ارسال شده: شنبه 25 آذر 1391, 4:10 pm
توسط کارشناس آموزشی
اگر ثبت نام تواین رشته براتون هزینه زیادی داشته بهتره همینو ادامه بدید
جواب: تغییر رشته
ارسال شده: شنبه 25 آذر 1391, 8:21 pm
توسط sepideh
صرف نظر از هزینه نظرتون چیه؟انصراف بدم؟
جواب: تغییر رشته
ارسال شده: دو شنبه 27 آذر 1391, 3:21 am
توسط کارشناس آموزشی
نظرخودتونه من جای شما بودم ازالان برای دکترا تلاش میکردم