صفحه 1 از 1

ارشد مدیریت خدمات بهداشتی

ارسال شده: شنبه 12 فروردین 1391, 2:19 pm
توسط baboliau
با سلام فارغ التحصیل کارشناسی پیوسته رشته مامایی هستم.با توجه به ظرفیت محدود این رشته برای ارشد بر اساس تحقیقاتی که انجام داده ام رشته مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی را انتخاب کردم.نظر شما چیست؟آیا آینده شغلی دارد؟با توجه به اینکه در حال اتمام طرح هستم در صورت استخدام چطور؟
با تشکر فراوان از شما

سئوال وجواب : ارشد مدیریت خدمات بهداشتی

ارسال شده: یک شنبه 13 فروردین 1391, 10:36 am
توسط کارشناس آموزشی
آینده شغلی بهتری از مامایی دارد باتوجه به اینکه میتوانید بایک رشته و حرفه جدید آشنا شوید مزایای بیشتری دارد اگر استخدام باشید واین رشته را ادامه دهید بهتراست چون قابلیت ارتقادارد درکل رشته بسیار خوبی هست

سئوال وجواب : ارشد مدیریت خدمات بهداشتی

ارسال شده: یک شنبه 13 فروردین 1391, 3:59 pm
توسط baboliau
با تشکر از جواب سریع و بسیار خوبتان.متاسفانه در تهیه منابع این رشته دچار مشکل شده ام.یک سری از کتابها مانند:

درسنامه طب پيشيگري و پزشكي جلد دوم
مباني سازمان و مدیریت
مباني مديريت رفتار سازماني

مديريت منابع انساني

سازمان ومديريت از تئوري تا عمل
سازمان و مديريت بيمارستان جلد 1 و 2

اصول خدمات بهداشتي

مديريت مالي جلد 1 و 2


را تهیه کردم ولی نتوانستم کتب دیگر را پیدا کنم.در صورت امکان راهنمایی فرمایید.

سئوال وجواب : ارشد مدیریت خدمات بهداشتی

ارسال شده: دو شنبه 14 فروردین 1391, 2:47 pm
توسط کارشناس آموزشی
فقط تهیه کتاب مطرح نیست بهتره شروع کنید منابعی که مثل مدیریت زبان وبیمارستان که ضریب 3دارند رابخوانید بعد مابقی منابع راپیدامیکنید مدیریت مالی راهم نیازنیست مطالعه کنید

سئوال وجواب : ارشد مدیریت خدمات بهداشتی

ارسال شده: شنبه 19 فروردین 1391, 2:18 pm
توسط farin
سلام روزتون بخیر.به نظر شما برای رشته مدیریت خدمات بهداشتی کتابهایی که جزء منابع هستند بهتره یا جزوه های آموزشی موسسات ؟ و آیا همه کتابها را باید بخوانم یا فقط اونایی که مهمتره؟؟ ممنونم از لطفتون.

سئوال وجواب : ارشد مدیریت خدمات بهداشتی

ارسال شده: یک شنبه 20 فروردین 1391, 10:19 am
توسط baboliau
حق با شماست
ممنون از راهنمایی خوبتون.اکثر کتاب ها را تهیه کردم.در حال حاضر طبق گفته شما برنامه ریزی میکنم.

سئوال : ارشد مدیریت خدمات بهداشتی

ارسال شده: چهار شنبه 30 فروردین 1391, 4:16 pm
توسط farin
سلام. اگه ممکنه من رو راهنمایی کنید. بعضی از دوستانم می گن کتاب بهتره بعضی دیگه می گن جزوه های موسسات بهتره هم خلاصه است هم تست داره . میشه شما راهنمایی کنید که من چیکار کنم تا زودتر اقدام کنم.ممنون

جواب: ارشد مدیریت خدمات بهداشتی

ارسال شده: پنج شنبه 31 فروردین 1391, 5:37 am
توسط کارشناس آموزشی
اگه وقت دارید کتابهاروبخونید بهتره

سئوال : ارشد مدیریت خدمات بهداشتی

ارسال شده: دو شنبه 11 اردیبهشت 1391, 2:08 pm
توسط farin
سلام.ر وزتون بخیر.برای درس کلیات بهداشت رشته مدیریت هر دو تا کتاب را بخوانم یا یکی از آنها کافیه؟ خواندن کدام بهتره؟ برای درس اصول و مبانی سازمان و مدیریت چطور؟ برای آن هم هر چهار کتاب معرف شده توسط وزارت بهداشت را بخوانم؟ ممنون از راهنمایی تون.

جواب: ارشد مدیریت خدمات بهداشتی

ارسال شده: چهار شنبه 13 اردیبهشت 1391, 1:01 pm
توسط کارشناس آموزشی
هردو بهتره خونده بشه - پارک - مبانی سازمان و مدیریت رضائیان + پاریزی مهمتره ولی هر4 کتاب باید خونده بشه