راهنمایی
ارسال شده: یک شنبه 3 شهریور 1392, 3:13 pm
سلام من زیست شناسی سلولی مولکولی گرایش بیوشیمی خوندم و واقعا نمیدونم واسه ادامه تحصیل چه رشته ای رو بخونم تصمیم داشتم تغذیه بخونم اما بعد از شنیدن صحبت های چند نفر از فارغ التحصیلهای این رشته کمی نا امید شدم از طرفی به بیوشیمی بالینی هم علاقه دارم و بین این دو رشته موندم لطفا راهنماییم کنید.