تعرفه برای ویزیت
ارسال شده: جمعه 9 خرداد 1393, 10:08 am
سلام سوال من در مورد تعرفه های جدید وزارت بهداشت در خصوص حق مشاوره و ویزیت برای فارغ التحصیلان رشته تغذیه هست . با توجه به تبصره 2 تکلیف افرادی که کارشناسیشون بیس تغذیه نیست و الان ارشد تغذیه هستند چی میشه ؟ امکان آپلود عکس نیست تا متن تعرفه رو براتون بفرستم اما دقیقا نوشته : کارشناسان ارشد و phD پروانه دار در صورتی میتوانند از تعرفه های کارشناسی ارشد و phD استفاده نمایند که کارشناسی ارشد یا phD ثبت شده آنها مرتبط با رشته کارشناسی بوده و در پروانه فعالیت درج شده باشد. میشه بگید این دقیقا یعنی چی؟؟؟ خیلی ممنون .