صفحه 1 از 1

تعرفه برای ویزیت

ارسال شده: جمعه 9 خرداد 1393, 10:08 am
توسط vitamin
سلام سوال من در مورد تعرفه های جدید وزارت بهداشت در خصوص حق مشاوره و ویزیت برای فارغ التحصیلان رشته تغذیه هست . با توجه به تبصره 2 تکلیف افرادی که کارشناسیشون بیس تغذیه نیست و الان ارشد تغذیه هستند چی میشه ؟ امکان آپلود عکس نیست تا متن تعرفه رو براتون بفرستم اما دقیقا نوشته : کارشناسان ارشد و phD پروانه دار در صورتی میتوانند از تعرفه های کارشناسی ارشد و phD استفاده نمایند که کارشناسی ارشد یا phD ثبت شده آنها مرتبط با رشته کارشناسی بوده و در پروانه فعالیت درج شده باشد. میشه بگید این دقیقا یعنی چی؟؟؟ خیلی ممنون .

Re: تعرفه برای ویزیت

ارسال شده: شنبه 10 خرداد 1393, 2:37 pm
توسط کارشناس آموزشی
لطفا آئین نامه مربوطه روبفرستید یا آدرس سایت ولینکشو بگذارید

Re: تعرفه برای ویزیت

ارسال شده: یک شنبه 11 خرداد 1393, 1:17 pm
توسط کارشناس آموزشی
چک کردیم کسی به این بند آئین نامه توجه نمیکنه ومعمولا همه کارخودشونو میکنند وحتی پزشکان هم معمولا بااین تعرفه ه ها کارنمیکنند و قیمت خودشونو دارند جای نگرانی نیست

Re: تعرفه برای ویزیت

ارسال شده: یک شنبه 11 خرداد 1393, 8:11 pm
توسط vitamin
بسیار خوب. خیلی ممنونم.