صفحه 1 از 1

تغيير رشته

ارسال شده: پنج شنبه 18 خرداد 1391, 12:11 pm
توسط vitamin
سلام من رشته كارشناسيم زيست سلولي مولكولي گرايش بيوشيمي بوده و براي ادامه تحصيل درنظر دارم تغذيه بخونم به نظر شما با توجه به رشتم انتخاب درستي است؟ ممنون

جواب: تغيير رشته

ارسال شده: جمعه 19 خرداد 1391, 5:55 pm
توسط کارشناس آموزشی
اگر وقت کاملا آزاد دارید و یک سرمایه گذاری اساسی میخواهید انجام بدید انتخاب درستیه اگر نه بهتره رشته دیگری را انتخاب کنید

سئوال : تغيير رشته

ارسال شده: جمعه 19 خرداد 1391, 7:58 pm
توسط vitamin
بله من وقت آزاد دارم اما فكر كنم بايد خيلي تلاش كنم. پيشنهاد شما براي برنامه ريزي چيه و اينكه اول از چه درسي شروع كنم؟

جواب: تغيير رشته

ارسال شده: شنبه 20 خرداد 1391, 3:48 am
توسط کارشناس آموزشی
اگر میتونید دریک موسسه کلاس ثبت نام کنید خودتان بخواهید بخوانید میتونید ولی سخته
بازبان و تغذیه میتونید شروع کنید هر کدام روزی 3ساعت

سئوال : تغيير رشته

ارسال شده: شنبه 20 خرداد 1391, 7:43 am
توسط hamraz
سلام خدمت شما کارشناس محترم و تشکر بسیار از شما به خاطر کمک و پاسخهای کاملی که با حوصله میدهید
من لیسانس زیست هستم و میخواهم برای ارشد به تغذیه تغییر رشته دهم چند سوال از خدمت شما داشتم؟
1-آیا با توجه به لیسانسهای تغذیه این کار من کاملا اشتباه است منظورم اینه که شما که کارشناس آموزشی هستید و به خیلی ها با شرایط من مشاوره داده اید آیا تا به حال دیده اید که یه کارشناس از رشته دیگه در ارشد تغذیه پذیرفته شود ؟؟خواهش میکنم این سوال من را حتما پاسخ دهید ...
2-شما برای لیسانس زیست برای ادامه تحصیل تا مقطع دکتری چه رشته ای رو پیشنهاد میکنید هم لطفا جنبه شغلی رو هم در نظر بگیرید
(البته من واقعا به تغذیه علاقمندم و کتابهای رژیم تغذیه رو زیاد میخونم اما باید واقع نگر بود و عمر رو پشت کنکور تلف نکرد)
بسیار ممنونم :)

سئوال : تغيير رشته

ارسال شده: شنبه 20 خرداد 1391, 8:02 am
توسط hamraz
سلام و خسته نباشید
میخواستم بدونم اگه کسی بخواد ارشد تغذیه با لیسانس غیر مرتبط شرکت کنه حتما برای موفقیت باید در کلاسها شرکت کند یا با تهیه جزوات مناسب و کتابه میتواند موفق شود؟
از راهنمایی شما بسیار ممنون میشوم

جواب: تغيير رشته

ارسال شده: یک شنبه 21 خرداد 1391, 4:33 am
توسط کارشناس آموزشی
بله بودن بالیسانس غیر ازتغذیه که قبول شدن
اگر به تغذیه علاقه دارید ومیتونید کامل وقت بگذارید همینوبخوانید ضمنا اکثر رشته ها که میتونید شرکت کنید مثل سم بیوشیمی و ... رقابت شدیدی هست تغذیه بهتره
باکتابها وجزواتی که کاملا مطمئن باشید هم میتونید ولی کلاس تاثیربیشتری داره