صفحه 1 از 1
بدون کنکور
ارسال شده: جمعه 26 خرداد 1391, 11:24 am
توسط javadi
سلام من دانشجوی ترم آخر میکروبیولوژی دانشگاه آزادم یعنی 2هفته دیگه تموم میکنم و معدلم تا حالا 19/19شده وامسال ارشد زنتیک پزشکی میدم ولی چون چیزی نخوندم میخام برا سال بعد بهتر بخونم. با این شرایط میتونم از سهمیه استعدادهای درخشان استفاده کنم یا نه؟اگه امسال استفاده نکنم سال بعد میتونم استفاده کنم؟ممنون
جواب: بدون کنکور
ارسال شده: شنبه 27 خرداد 1391, 11:06 am
توسط کارشناس آموزشی
در دانشگاه آزادبدون کنکور میتونید ولی دروزارت بهداشت ازاستعداددرخشان نمیتونید استفاده کنید
سئوال : بدون کنکور
ارسال شده: شنبه 27 خرداد 1391, 1:25 pm
توسط javadi
واقعا نمیتونم استفاده کنم؟چرا؟لطفا کمکم کنید من روی معدلم خیلی حساب باز کرده بودم
جواب: بدون کنکور
ارسال شده: شنبه 27 خرداد 1391, 2:45 pm
توسط کارشناس آموزشی
فقط فارغ التحصیلای دانشگاههایی که وابسته به وزارت بهداشت هستند میتونند