صفحه 1 از 1
طرح و کنکور ارشد
ارسال شده: سه شنبه 30 خرداد 1391, 4:04 am
توسط sahel.amiry
سلام.من کنکور امسال ثبت نام کرده ام اما اصلا نخونده ام.25خرداد هم فارغ التحصیل شده ام.تابستونم طرحمو شروع می کنم.اگه تو کنکور امسال غیبت کنم(با توجه به اینکه فاصله فارغ التحصیلیم تا زمان ثبت نام کنکور سال بعد کمتر از یک سال خواهد شد)،میتونم سال بعد کنکور بدم؟؟؟
جواب: طرح و کنکور ارشد
ارسال شده: سه شنبه 30 خرداد 1391, 10:33 am
توسط کارشناس آموزشی
بله میتونید شرکت کنید درآئین نامه جدید درخصوص توقف طرح مطلبی نیست
سئوال : طرح و کنکور ارشد
ارسال شده: سه شنبه 30 خرداد 1391, 7:50 pm
توسط aramesh68
سلام من دانشجوی ترم آخرمامایی هستم وامسال شهریورماه بعدازگرفتن مدرک فارغ التحصیلیم میخوام برای طرحمون که اجباری شده ثبت نام کنم میخواستم بدونم میتونم همزمان با گذراندن طرحم،سال آینده توی کنکور ارشد 92شرکت کنم یا بایدطرحمو به پایان برسونم؟ طفا راهنماییم کنید تازودتر برنامه ریزیمو شروع کنم متشکرم.
سئوال : طرح و کنکور ارشد
ارسال شده: چهار شنبه 31 خرداد 1391, 5:07 am
توسط sahel.amiry
عذر میخام میتونم هم امسال شرکت کنم ،هم سال بعد؟؟؟یا برای اینکه سال بعدبتونم کنکور بدم باید حتما امسال غیبت کنم؟؟؟
سئوال : طرح و کنکور ارشد
ارسال شده: چهار شنبه 31 خرداد 1391, 12:05 pm
توسط vitamin
افرادي كه كارشناسي وزارت علوم دارند (يعني طرح ندارند) و كنكور وزارت بهداشت شركت كنند و قبول نشوند ميتونند سال بعد مجددا شركت كنند؟
جواب: طرح و کنکور ارشد
ارسال شده: پنج شنبه 1 تیر 1391, 4:24 am
توسط کارشناس آموزشی
بله برای آنها هیچ محدودیتی نیست