صفحه 1 از 1

انتخاب رشته

ارسال شده: شنبه 31 مرداد 1394, 8:07 pm
توسط vitamin
سلام من فارغ التحصیل رشته زیست سلولی مولکولی گرایش بیوشیمی هستم و الان برای انتخاب رشته ارشد بین دو رشته بیوشیمی بالینی و تغذیه مرددم اگه ممکنه منو راهنمایی کنید از لحاظ بازار کار و شرایط برای من کدامیک مناسبه ؟ ممنون

Re: انتخاب رشته

ارسال شده: یک شنبه 1 شهریور 1394, 5:15 am
توسط مشاور
درود بر شما
رشته بیوشیمی رو راحت تر قبول میشی اما کلا بازار تغذیه بهتره
البته انتخاب رشته باید براساس علاقه انجام میشه بیوشیمی حیطه کاریش آزمایشگاهه ، و تغذیه بعد از گذروندن طرح میتونی مطب بزنی

Re: انتخاب رشته

ارسال شده: یک شنبه 1 شهریور 1394, 2:43 pm
توسط vitamin
خیلی ممنون ازتون ولی من به هر دو علاقه دارم و واقعا نمیدونم تو کدوم موفق ترم ! میشه این دو رشته رو در مقطع phD با هم مقایسه کنید از لحاظ شرایط کاری ؟ البته به جز بحث تدریس

Re: انتخاب رشته

ارسال شده: پنج شنبه 12 شهریور 1394, 11:09 am
توسط مشاور معین
با سلام
با توجه به رشته کارشناسی ، بیوشیمی برای شما انتخاب بهتری است . اگر ارشد بیوشیمی بخوانید انتخاب رشته بیشتری برای دکترا دارید .
با ارشد بیوشیمی می توانید دکترا تغذیه نیز شرکت کنید.