صفحه 1 از 2
سهمیه رزمندگان
ارسال شده: دو شنبه 8 شهریور 1395, 7:23 pm
توسط mahsastar922
سلام میشه در مورد کسانی که سهمیه رزمندگان دارند توضیح بدهید که با چه رتبه ای امکان قبولی در ارشد پرستاری دارند؟ و اخرین تراز های قبولی در گرایش های روان و داخلی جراحی پرستاری و دیگر گرایش های پرستاری چند است؟ دانشگاه ازاد که از طریق دولتی پذیرش میگیرن شهریه میگیرن ایا؟پس ازمونی که ازاد جدا بود اون چی بود مگه ازاد این با ازاد اون فرق داره؟
Re: سهمیه رزمندگان
ارسال شده: سه شنبه 9 شهریور 1395, 2:21 am
توسط amir64
رتبه ت زیر هزاروپانصد باشه در سهمیه آزاد احتمال قبولی با سهمیه ایثارگران رو داری
Re: سهمیه رزمندگان
ارسال شده: سه شنبه 9 شهریور 1395, 2:22 am
توسط amir64
شهریه دانشگاه آزاد برای ایثارگران مجانیه.
شهریه دانشگاه بین الملل برای ایثارگران تقریبا نصفه
Re: سهمیه رزمندگان
ارسال شده: سه شنبه 9 شهریور 1395, 4:33 am
توسط mahsastar922
amir64 نوشته شده:شهریه دانشگاه آزاد برای ایثارگران مجانیه.
شهریه دانشگاه بین الملل برای ایثارگران تقریبا نصفه
من سهمیه ام رزمندگان هست و رتبه در کل ام بین 1500 تا 2500 اشتباه کردم زبان رو منفی زدم
Re: سهمیه رزمندگان
ارسال شده: سه شنبه 9 شهریور 1395, 5:07 am
توسط amir64
قبولی.شنبه معلوم میشه.
Re: سهمیه رزمندگان
ارسال شده: سه شنبه 9 شهریور 1395, 5:09 am
توسط mahsastar922
مسخرم میکنی،،،مشاوره دکترخلیلی گفت نه،
Re: سهمیه رزمندگان
ارسال شده: سه شنبه 9 شهریور 1395, 5:10 am
توسط amir64
در سهمیه رتبه ت چن شد؟
Re: سهمیه رزمندگان
ارسال شده: سه شنبه 9 شهریور 1395, 7:27 am
توسط mahsastar922
amir64 نوشته شده:در سهمیه رتبه ت چن شد؟
داخلی ویژه 57 کودکان 61 روان 32 سالمندی 39 ابن ها رتبه در سهمیه رزمندگان هستن
اخه من چرا زبان منفی زدم

Re: سهمیه رزمندگان
ارسال شده: سه شنبه 9 شهریور 1395, 7:53 am
توسط amir64
قبولی
Re: سهمیه رزمندگان
ارسال شده: سه شنبه 9 شهریور 1395, 8:49 am
توسط mahsastar922
amir64 نوشته شده:قبولی
خیلی با اطمینان میگی الکی دلخوشمون نکن