انتخاب بین ژنتیک انسانی و هماتولوژی
ارسال شده: پنج شنبه 18 شهریور 1395, 8:45 am
سلام.
من لیسانس زیست شناسی عمومی دارم و برای انتخاب رشته ارشد بین دو رشته ژنتیک انسانی و هماتولوژی موندم.
1. اینکه شنیدم برای کار کردن در آزمایشگاه های تشخیص طبی دولتی باید حتما لیسانس علوم آزمایشگاهی داشت و من با فرض پایان رشته ارشد هماتولوژی نیز قادر به کار در آزمایشگاه نخواهم بود؟
2. میگن فقط می تونیم تدریس و پژوهش کنیم ! یا آزمایشگاه خصوصی بریم که اونم حقوقش بسیار کمه ، آیا درسته؟
3. بازار کار ژنتیک انسانی برای من در ارشد بهتر است یا هماتولوژی؟
4. بازار کار دکتری کدام یک از این دو رشه برای من بهتر خواهد بود؟
بسیار ممنون میشم اگر راهنماییم کنید.
به هر دو رشته هم علاقه دارم.
من لیسانس زیست شناسی عمومی دارم و برای انتخاب رشته ارشد بین دو رشته ژنتیک انسانی و هماتولوژی موندم.
1. اینکه شنیدم برای کار کردن در آزمایشگاه های تشخیص طبی دولتی باید حتما لیسانس علوم آزمایشگاهی داشت و من با فرض پایان رشته ارشد هماتولوژی نیز قادر به کار در آزمایشگاه نخواهم بود؟
2. میگن فقط می تونیم تدریس و پژوهش کنیم ! یا آزمایشگاه خصوصی بریم که اونم حقوقش بسیار کمه ، آیا درسته؟
3. بازار کار ژنتیک انسانی برای من در ارشد بهتر است یا هماتولوژی؟
4. بازار کار دکتری کدام یک از این دو رشه برای من بهتر خواهد بود؟
بسیار ممنون میشم اگر راهنماییم کنید.
به هر دو رشته هم علاقه دارم.