صفحه 1 از 1

انتخاب رشته

ارسال شده: شنبه 15 بهمن 1390, 7:47 am
توسط mahi
آینده ویروس بهتره یامیکروب؟قبولی کدوم آسونتره؟

جواب کارشناس : بستگی دارد

ارسال شده: یک شنبه 16 بهمن 1390, 7:08 am
توسط کارشناس آموزشی
اگر میخواهید کار در آزمایشگاه انجام دهید میکروب زیرا هرآزمایشگاه یک میکروب شناس میخواهد
اگر میخواهید کارپژوهشی انجام دهید وتحقیق دربیماریهای ویروسی مثل ایدزو... راعلاقه دارید ویروس شناسی
البته هرکدوم میتوانند در هردوحیطه کارکنند