صفحه 1 از 1

ارشد

ارسال شده: دو شنبه 29 آذر 1395, 8:20 am
توسط SHIMA71
سلام خسته نباشید.سوالم این هست که ایا برای ارشد , درس زبان کتاب لیزگی کافیه ؟این کتاب 504 و لغات تافل رو پوشش میده یا باید اون ها رو هم بخونم ؟ با لیزگی زبان رو چند درصد میتونم بزنم ؟

Re: ارشد

ارسال شده: دو شنبه 8 مرداد 1403, 7:57 am
توسط Barana danesh
لزگی و ۵۰۴

Re: ارشد

ارسال شده: دو شنبه 8 مرداد 1403, 9:00 am
توسط کارشناس آموزشی
سلام
اگر سطح زبانتون متوسط به یالاست لزگی خوبه اگرنه همون منابعی که تودفترچه هست مناسبتره
۵۰۴توصیه نمیشه
نمیشه دقیق گفت بستگی به خوندن خودتون داره