صفحه 1 از 1

لطفا کمکم کنید

ارسال شده: جمعه 31 شهریور 1396, 12:33 pm
توسط 1364
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت مشاوره محترم خواهشا کمکم کنید که آیا میشه من با ۳۲ سال سن رشته فیزیولوژی همدان قبول شدم رو نرم برای کنکور سراسری پزشکی بخونم ایا به نظرتون این تغییر روند خوبه به شرایط سنی من میخوره و آیا میشه انتقالی گرفت یا نه لطفا کمکم کنید

Re: لطفا کمکم کنید

ارسال شده: جمعه 31 شهریور 1396, 4:13 pm
توسط کارشناس آموزشی
سلام
این تغییر روند خوبه به شرایط سنی شماهم میخوره ولی نمیشه انتقالی گرفت